اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

ایجاد اشتغال جدید برای یک‌ هزار و 621 نفر اصفهانی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: در راستای تشویق سرمایه‌گذاران به فعالیت در حوزه کار و تولید سال گذشته برای یک ‌هزار و 621 نفر اشتغال جدید ایجاد شده است.

ایجاد اشتغال جدید برای یک‌ هزار و 621 نفر اصفهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامعلی قادری در جمع مسئولان و کارگران نمونه استان اصفهان با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 45 هزار مجوز در حوزه مشاغل خانگی در استان اصفهان صادر شده است، اظهار کرد: همچنین در سال گذشته 71 میلیارد تومان اعتبارات قرض‌الحسنه به بخش حوزه خود‌اشتغالی و مشاغل خانگی در استان واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته در بخش کاریابی‌های غیر‌دولتی نیز 31 هزار و 617 نفر به واحد‌های اقتصادی استان معرفی شده‌اند، ادامه داد: راه‌اندازی دفاتر کاریابی و مشاوره شغلی بین‌المللی نیز در دستورکار این اداره قرار دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با تأکید بر اینکه اقدامات مناسبی در حوزه ایمنی مسائل کارگری در استان اصفهان انجام شده است، تصریح کرد: در سال گذشته با کاهش 18،2 دهم درصدی فوت ناشی از حوادث کار مواجه شدیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته دوره‌های آموزشی کارگری برای 24 هزار نفر ساعت در استان اصفهان برگزار شده است، اضافه کرد: در زمینه برگزاری این دوره‌ها با رشد 400 درصدی مواجه شده‌ایم.

قادری با اشاره به اینکه کمبود بازرسان کار یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود در بخش کار استان است، تأکید کرد: مسئولان باید با اتخاذ تدابیر مناسب کمبود‌های موجود در این بخش را برطرف کنند.

وی افزود: در سال گذشته در راستای تشویق سرمایه‌گذاران به فعالیت در حوزه کار و تولید برای یک‌هزار و 621 نفر اشتغال جدید در استان ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به برگزاری آموزش‌های تعاونی برای 500 هزار نفر در سال گذشته گفت: استان اصفهان در سال گذشته در راستای برگزاری این آموزش‌ها با رشد چهار برابری مواجه شده است.

وی در پایان عنوان کرد: 32 هزار واحد مسکن مهر در بخش تعاونی در سطح استان وجود دارد.

انتهای پیام/63004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول