اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نوآوری معاونت علمی فناوری رئیس‌جمهور خبر داد

حمایت ویژه ستاد توسعه فناوری‌های راهبردی از طرح‌های دانش‌بنیان

معاون نوآوری و فناوری معاونت علمی فناوری رئیس‌جمهور از حمایت‌های ویژه ستاد توسعه فناوری‌های راهبردی از طرح‌های دانش بنیان خبر داد.

حمایت ویژه ستاد توسعه فناوری‌های راهبردی از طرح‌های دانش‌بنیان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان سیدمجتبی خیام نکویی بعدازظهر امروز در همایش توسعه فناوری نانو که به همت مسئولان ستاد دانشگاه پیام نور استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در طول  10 سال گذشته جایگاه ایران در این شاخه از علم ارتقاء یافته و از رتبه 60 به رتبه هشت رسیده است که این خود نقطه امیدی برای محققان حوزه نانوفناوری است.

وی افزود: ستاد فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور از پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی، افرادی که موفق به کسب دانش فنی شده و شرکتی ثبت کرده‌ و یا در حال تجاری‌سازی دانش خود هستند، حمایت‌های ویژه‌ای می‌کند.

خیام نکویی تاکید کرد: ما به دنبال این هستیم که دانشجویان پس از گذراندن دوره‌های تحصیلات تکمیلی به جای اینکه به دانشگاه برگردند، جذب شرکت‌های دانش‌بنیان شده و خود بتوانند کارآفرینی کنند و یا در روند تجاری‌سازی ایده قرار گرفته و در این فرآیند از حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2301/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول