اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شوش خواستار شد

حمایت از شرکت‌های صنعتی شوش در راستای ایجاد اشتغال

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شوش گفت: باید مسئولان از شرکت‌های صنعتی حمایت کنند تا آنها بتوانند با افزایش میزان تولید، باعث افزایش فرصت‌های شغلی بیشتر شوند.

حمایت از شرکت‌های صنعتی شوش در راستای ایجاد اشتغال

سیدناصر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: میزان نرخ بیکاری با توجه به پتانسیل موجود وسعت و حوزه جغرافیایی شهرستان رقم قابل توجهی بوده و این امر در ابتدا مستلزم ایجاد شغل جدید است.

وی افزود: باید بتوانیم علاوه بر اینکه شغل ایجاد شده را حفظ کنیم باید شغل دیگری را نیز ایجاد کرده و زیرساخت‌های لازم را به‌منظور ورود جوانان به عرصه تولید و فناوری فراهم کنیم.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شوش با اشاره به تعاملات و هماهنگی‌های صورت گرفته با تمام کارفرمایان برای بومی سازی نیروها بیان کرد: در راستای ایجاد اشتغال پایدار نیازمند مدیریت کلان و سرمایه گذاری بخش‌های خصوصی در این حوزه است.

* حمایت مضاعف از شرکت‌های صنعتی

حسینی با اشاره به فعالیت شرکت‌های صنعتی شهرستان تصریح کرد: باید مسئولان بیش از بیش از این شرکت‌ها حمایت کنند تا آنها بتوانند با افزایش میزان تولید خود باعث افزایش فرصت‌های شغلی بیشتر شوند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت شرکت کشت و نیشکر میان‌آب گفت: برای مثال شرکت کشت و صنعت نیشکر میان‌آب به‌واسطه وسعت و گستردگی اراضی کشاورزی و وجود نیروهای توانمند در بخش‌های مختلف مدیریتی و نیروی انسانی نیازمند حمایت مسولان استانی و کشوری است.

وی با توجه به اینکه قبلاً زیرساخت‌های لازم احداث یک کارخانه تولید شکر فراهم شده است، افزود: این امر بنا به دلایلی هنوز به واقعیت تبدیل نشده است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شوش گفت: احداث یک کارخانه و سرمایه گذاری در این بخش ضمن کاهش بیکاری می‌تواند زمینه‌های لازم در راستای اشتغال پایدار به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، شهرستان شوش در شمال استان خوزستان قرار دارد و به دلیل عدم به‌کارگیری نیروی‌های بومی این شهرستان میزان بیکاری این شهرستان بالاست، این در حالی است که پنج شرکت صنعتی بزرگ کشور در این شهرستان وجود دارد.

انتهای پیام/ 72001/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول