اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای اصفهان تأکید کرد

ضرورت ساماندهی مهارت‌آموزان اصفهانی در قالب تعاونی‌های دانش بنیان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: مهارت‌آموزان استان اصفهان در رشته‌های مختلف مهارتی باید در قالب تعاونی‌های دانش بنیان ساماندهی شوند.

ضرورت ساماندهی مهارت‌آموزان اصفهانی در قالب تعاونی‌های دانش بنیان

ابوطالب جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای موجود در سطح شهر باید زمینه‌های اشتغال‌زایی برای کارآموزان مهارت‌آموخته را فراهم کنند، اظهار کرد: این مراکز باید با استفاده از ظرفیت‌ها و منابع موجود در اختیار خود تعهدات آموزشی خود را در قالب آموزش‌های برون سپاری انجام بدهند.

وی با بیان اینکه اجرای گسترده آموزش‌های مهارتی در دو بخش صنعت و کشاورزی امری مهم، ضروری و از نیاز‌های امروز استان به شمار می‌رود، اضافه کرد: منابع و تسهیلات بلا عوض به این دو حوزه باید اختصاص یابد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به ضرورت نهادینه شدن فرهنگ مهارت‌آموزی در میان جوانان تصریح کرد: مهارت‌آموزان استان اصفهان در رشته‌های مختلف مهارتی باید در قالب تعاونی‌های دانش بنیان ساماندهی شوند.

وی با تاکید بر اینکه رؤسای مراکز آموزش و فنی و حرفه‌ای باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای ایجاد فرهنگ کار‌آفرینی و اشتغال‌زایی در سطح جامعه تلاش کنند، ادامه داد: اشتغال‌زایی برای جوانان امروز با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بخش مهارت و فناوری میسر می‌شود.

جلالی با اشاره به اینکه نگرش در زمینه پیشبرد امور مراکز و ادارات آموزش فنی و حرفه‌ای موجود در سطح شهر‌ها و روستا‌ها باید نسبت به گذشته تغییر کند، تأکید کرد: پرورش کارآموزان توانمند برای حضور در المپیاد‌های جهانی باید در دستور کار این ادارات قرار بگیرد.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول