اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای خراسان‌رضوی خبر داد

حضور 200 بازرس در انتخابات شوراهای خراسان‌رضوی

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای شهر و روستای خراسان‌رضوی گفت:مجموعه نیروهای انسانی به کار گرفته شده در هیئت نظارت 3 هزار نفر هستند که از این تعداد 200 نفر کار بازرسی استانی و شهرستانی را انجام می‌دهند.

حضور 200 بازرس در انتخابات شوراهای خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیرحسین قاضی‌زاده ظهر امروز در نشستی خبری که در مشهد مقدس برگزار شد، با اشاره به انتخابات چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: در امسال پدیده‌ها و تحولات سیاسی، اجتماعی را پیش‌رو داریم که در عرصه بین‌المللی و منطقه‌ای در سرنوشت جمهوری اسلامی ایران بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: امیدواریم که در فضایی سالم شاهد حضور پرشور و حداکثری ملت عظیم ایران در انتخابات پیش‌‌رو باشیم هرچند که در 34 سال گذشته نیز در تمامی انتخابات‌ شاهد حضور با بصیرت و حداکثری ملت ایران بودیم.

قاضی‌زاده تصریح کرد: مردم در طول این سال‌ها موسس و حافظ نظام و کیان این کشور بوده و در تمام زمینه‌ها حضور به موقع در صحنه خود را به نمایش گذاشتند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای شهر و روستای خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: در عرصه انتخابات شوراها با توجه به اینکه هیئت نظارت بر عهده مجلس شورای اسلامی بوده، فرآیندهای اجرایی و نظارتی از مدت‌ها قبل آغاز شده و امروز نیز شاهدیم که هیئت‌های نظارت و اعضای هیئت اجرایی انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: همچنین ثبت نام از نامزدها انجام و استعلام‌های لازم گرفته شده که در این راستا بعد از بررسی‌های لازم از سوی هیئت اجرایی و اعلام صلاحیت و ردصلاحیت‌ها نامزدها می‌توانند برای طرح شکایت و یا بررسی مجدد مراجعه کنند.

قاضی‌زاده یادآور شد: از مردم می‌خواهیم که اگر از نامزدهای ثبت نام شده مستندات و موضوعاتی را در دست دارند که این مستندات در اختیار نهادهای نظارتی و امنیتی نیست آنها را در مدت یک هفته به هیئت نظارت مستقر در فرمانداری و استانداری ارائه داده و یا با ما تماس گیرند.

وی افزود: همچنین اگر در ارتباط با تبلیغات زودرس و یا تخلفات احتمالی نیز مطلبی دارند، خواستاریم که ما را در جریان بگذارند.

قاضی‌زاده گفت: مجموعه نیروهای انسانی به کار گرفته شده در هیئت نظارت 3 هزار نفر هستند که از این تعداد 200 نفر کار بازرسی استانی و شهرستانی را انجام می‌دهند؛ همچنین در 70 بخش هیئت نظارت بخش و در 28 شهرستان هیئت نظارت شهرستانی تشکیل شده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای شهر و روستای خراسان‌رضوی تاکید کرد: بنا نداریم که با کار غیرقانونی تا روز انتخابات کنار بیاییم؛ البته باید در نظر داشت که رویکرد ما پیشگیرانه است.

انتهای پیام/70003/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول