اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ذوالنور:

خروجی انتخابات نباید سرسوزنی با رهبری و نظام زاویه داشته باشد

‌استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر خروجی انتخابات با تدابیر کلان نظام که مطابق قانون اساسی در حوزه اختیارات رهبری است سرسوزنی مشکل داشته باشد سبب چالش و هدر رفتن توان کشور می‌شود.

خروجی انتخابات نباید سرسوزنی با رهبری و نظام زاویه داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور عصر امروز در همایش حماسه‌سازان سیاسی طلاب و روحانیون بسیجی حوزه علمیه خراسان‌رضوی در حسینیه حضرت امام خمینی مشهد اظهار کرد: اگر خروجی انتخابات با تدابیر کلان نظام که مطابق قانون اساسی در حوزه اختیارات رهبری است سرسوزنی مشکل داشته باشد سبب چالش و هدر رفتن توان کشور می‌شود.

وی افزود: مردم ما در تمام عرصه‌های انقلاب حماسه‌هایی خلق کرده‌اند که دشمن را متحیر و مبهوت کرده است.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مسایل و اولویت‌های کشور در ابتدای سال و در پیام نوروزی مقام معظم رهبری تعیین می‌شود، امسال این اولویت در حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی جای گرفته است.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری با سایر انتخابات متفاوت است تصریح کرد: وی‍ژگی‌های منحصر به فردی در انتخابات ریاست جمهوری هست که اهمیت آن را افزایش می‌دهد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه انتخابات از چند جهت برای دشمنان مهم است، یادآور شد: بهترین بستر برای انحراف، تضعیف و براندازی نظام همین انتخابات ریاست جمهوری است.

وی با اشاره به مستندات تاریخی تصریح کرد: 93 درصد انقلاب‌های رنگی با استفاده از بستر انتخابات ریاست جمهوری شکل گرفته است.

ذوالنور بیان کرد: تنها انتخاباتی که می‌تواند یک کشور را به دو قطب و دسته تقسیم کند انتخابات ریاست جمهوری است.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن سعی می‌کند تا در انتخابات ‌طیفی را حاکم کند که به منافع آنها و مبانی فکری آنها نزدیکتر باشد.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در انتخابات 88 تمام امکانات خود را بسیج کردند و پشت سر یک جریانی قرار گرفتند این امر نشان می‌دهد تا جریان برای دشمن سودآوری به همراه نداشته باشد به حمایت آن نمی‌پردازد.

ذوالنور با اشاره به فضای مجازی خاطرنشان کرد: دشمن فضای مجازی فیس بوک و توییتر را برای تبلیغات یک جریان بسیج می‌کند.

وی با بیان اینکه قرار بود توییتر برای یک مقطع سه ماهه تعطیل شود اظهار کرد: اوباما در سخنرانی خود می‌گوید به توییتر دستور دادم تعمیراتش را برای بعد از انتخابات ایران بگذارد این مطلب نشان از هدفگذاری دشمن دارد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: وی‍‍‍‍ژگی دوم مورد توجه دشمن خروجی انتخابات است، که فردی باشد که تمایل به سمت دشمن داشته و از آرمان‌های انقلاب فاصله داشته باشد.

ذوالنور تاکید کرد: اگر مشارکت در انتخابات کم شود دشمنان نظام می‌توانند حربه‌هایشان را علیه نظام تیزتر کنند و چماق‌های دیگری به دست گیرند.

وی افزود: تقلیل مشارکت مردم در انتخابات یکی از تهدیدهایی است که در دست دشمن فرصت است.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اذعان داشت: امروز معیشت مردم و وضعیت اقتصادی آنها مهم‌ترین دغدغه رهبری است که در فرمایشات ایشان منعکس می‌شود.

ذوالنور افزود: اگر خروجی انتخابات کسی باشد که به ارزش‌های نظام و ولایت باور و اعتماد نداشته باشد و با نظام زاویه داشته باشد، دود آن به چشم مردم می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: اگر خروجی انتخابات ریاست جمهوری کسی بود که طرح و برنامه داشت و ولایتمدار بود حماسه اقتصادی اتفاق می‌افتد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: اگر افرادی در انتخابات پای کار آمدند که قبله دلشان اقتصاد سرمایه‌داری است، عدالت اجتماعی به قربانگاه می‌رود و فاصله بین فقیر و غنی تعمیق می‌شود و حماسه اقتصادی محقق نمی‌شود.

ذوالنور با بیان اینکه هر تحول اقتصادی حماسه سیاسی نیست یادآور شد: برای تحقق حماسه اقتصادی باید با آرمان‌های نظام و تدابیر ولایت و نیاز جامعه حرکت کرد.

انتهای پیام/70005/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول