اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره خدمات مشترکین شرکت آبفار استان زنجان خبر داد

تعویض 3700 کنتور آب در روستاهای استان زنجان

رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفار زنجان گفت: 3 هزار و 769 دستگاه کنتور معیوب در روستاهای استان تعویض شده است.

تعویض 3700 کنتور آب در روستاهای استان زنجان

علی سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان طی سال گذشته 3 هزار و 769 دستگاه کنتور معیوب مشترکین را تعویض کرده است.

وی با اشاره به اینکه کنتورهای معیوب مشترکین در استان زنجان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال تعویض شده است، خاطر‌نشان کرد: این هزینه‌ها از اعتبارات داخلی شرکت تامین شده است.

رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی زنجان با بیان اینکه در حال حاضر همه تلاش همکاران شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خدمت مطلوب به متقاضیان است، اضافه کرد: ایجاد بسترهای لازم برای توزیع آب شرب سالم و بهداشتی از جمله اهداف این شرکت به شمار می‌رود.

*خراب بودن 5 هزار کنتور مشترکین در زنجان

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 5 هزار دستگاه از کنتور مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان خراب است، تصریح کرد: عمر مفید 15 هزار دستگاه کنتور نیز به پایان رسیده است.

سهرابی با بیان اینکه کنتورهای خراب و کنتورهایی که عمر مفید آنها تمام شده است به منظور شناسایی دقیق میزان فروش آب نیاز به تعویض دارند، ادامه داد: برای اجرای این کار به اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال نیاز داریم.

رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی زنجان ضمن درخواست از مسئولان استان برای حمایت از این شرکت در راستای خدمات‌رسانی به مردم، اضافه کرد: امیدواریم اعتباراتی در این زمینه برای شرکت تخصیص یابد.

وی با اشاره به اینکه 772 دستگاه کنتور در شهرستان‌ زنجان، 257 دستگاه کنتور در ابهر و 823 دستگاه در خدابنده تعویض شده است، گفت: 170 دستگاه در خرم‌دره، 481 دستگاه در ماهنشان، 561 دستگاه در طارم و 705 دستگاه کنتور در ایجرود تعویض شده است.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول