اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان خبر داد

تولید 6 هزار ساعت برنامه توسط صدای مرکز زنجان

مدیرکل صدا و سیمای زنجان گفت: سال گذشته بیش از 6 هزار ساعت برنامه توسط صدای مرکز استان تولید و پخش شده است.

تولید 6 هزار ساعت برنامه توسط صدای مرکز زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی صفری پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه (س) و تجلیل از بانوان همکار، مادران و همسران کارکنان صدا و سیما اظهار کرد: سال گذشته با تلاش همکاران سال پر‌باری برای صدا و سیمای مرکز زنجان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه‌های عمرانی اقدامات خوبی توسط معاونت فنی صدا و سیمای استان زنجان صورت گرفته است، خاطر‌نشان کرد: 13 پروژه عمرانی و فنی در استان افتتاح شده است.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان با بیان اینکه حجم افتتاح پروژه‌های عمرانی، صدا و سیمای مرکز زنجان را در زمره مراکز پیشرفته از نظر زیرساختی قرار داده است، اضافه کرد: ایجاد خط فیبر نوری بین مرکز و ایستگاه بایندر با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال از جمله اقدامات معاونت فنی به شمار می‌رود.

*تولید 3 تله‌فیلم فاخر توسط صدا و سیمای زنجان

وی با اشاره به تولید سه تله‌فیلم توسط صدا و سیمای استان زنجان طی سال گذشته اضافه کرد: این تله‌فیلم‌ها جزو تله‌فیلم‌های فاخر از سوی سازمان صدا و سیما شناخته شده است.

صفری با بیان اینکه مدیریت برنامه‌ریزی برای پخش 20 ساعته کار بزرگی به شمار می‌رود، تصریح کرد: سیمای مرکز زنجان موفق به کسب رتبه نخست پوشش عزاداری‌های دهه نخست ماه محرم شده است.

وی با بیان اینکه 7 هزار و 357 ساعت برنامه توسط سیمای زنجان تولید شده است، یادآور شد: در حوزه معاونت اطلاعات و اخبار نیز همکاران این بخش موفق به کسب رتبه نخست کشوری در گزارش‌های خبری شد‌ند.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان با اشاره به تولید، تامین و پخش 6 هزار و 362 برنامه توسط صدای زنجان گفت: روابط عمومی مرکز زنجان نیز در بین مراکز 33‌گانه رتبه دوم کشور را در زمینه تولید و ارسال اخبار کسب کرده است.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول