اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان امور اقتصادی و دارایی استان زنجان:

86 درصد مصوبات ستاد سرمایه‏گذاری زنجان در بخش صنعت است

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی زنجان گفت: 86 درصد مصوبات ستاد سرمایه‏گذاری استان مربوط به بخش صنعت است.

86 درصد مصوبات ستاد سرمایه‏گذاری زنجان در بخش صنعت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل فلاح ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه امور اقتصادی استان اظهار کرد: از 261 مصوبه برای طرح‏های سرمایه‏گذاری استان بیش از 80 درصد مربوط به بخش صنعت است.

وی به مصوبات کا‌رگروه اقتصادی اشاره کرد و افزود: از مجموع مصوبات طرح‏های سرمایه‏گذاری 95 درصد به صورت حقوقی است.

مدیرکل سازمان امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با بیان اینکه 5 درصد از مصوبات طرح‏های سرمایه‏گذاری به صورت حقیقی است، یادآور شد: عمده مصوبات در بخش صنعت استان است.

وی به مصوبات صورت گرفته در بخش کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد: 14 درصد از مصوبات طرح‏های سرمایه‏گذاری مربوط به بخش کشاورزی استان است.

فلاح با تاکید بر حمایت حداکثری از طرح‏های سرمایه‏گذاری در استان، خاطرنشان کرد: باید برای توسعه سرمایه‌گذاری‌ها در سال‌جاری بیشتر تلاش کرد.

مدیرکل سازمان امور اقتصادی و دارایی زنجان با بیان اینکه اقدامات مناسبی در طرح‏های سرمایه‏گذاری استان صورت گرفته است، اضافه کرد: در سال‏های اخیر حجم سرمایه‏گذاری‏ها در زنجان مناسب بوده است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع مصوبات طرح‏های سرمایه‏گذاری 80 درصد به نتیجه رسیده است، یادآور شد: عمده مصوبات تعیین تکلیف شده است.

فلاح به 20 درصد طرح‏های تعیین تکلیف نشده استان اشاره کرد و ادامه داد: 90 درصد از حجم مصوبات سرمایه‏گذاری به دلیل عدم مراجعه بنگاه‏های اقتصادی برای پیگیری مشکلات بوده است.

مدیرکل سازمان امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با بیان اینکه آمارهای موجود نشان از توجه مدیران دستگاه‏های اجرایی برای برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی دارد، تصریح کرد: اگر مشکلی وجود دارد به دلیل عدم مراجعه بنگاه‏های اقتصادی بوده است.

وی تلاش حداکثری برای برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی در سال‌جاری را مورد تاکید قرار داد و افزود: در سال‌جاری برای تحقق این امر تلاش می‏شود.

فلاح ادامه روند رو به رشد سرمایه‌گذاری در استان را مهم دانست و گفت: در سال‌جاری برای تحقق اهداف تعیین شده تلاش خواهد شد.

انتهای پیام/73002/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول