اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌هد

پرداخت حقوق ناجیان غریق مازندران در ابهام

پرداخت حقوق ناجیان غریق مازندران در طرح دریای سال گذشته همچنان در ابهام است.

پرداخت حقوق ناجیان غریق مازندران در ابهام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پرداخت حقوق ناجیان غریق در مازندران مدتی است که در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و پس از گذشت حدود 10 ماه از اتمام طرح‌های دریا در مازندران هنوز ناجیان غریق که در ایام تابستان در نقاط حادثه‌خیز دریای مازندران در گرما مشغول فعالیت بودند، بیش از 90 درصد مطالباتشان را دریافت نکردند.

حسین اسلامی، رئیس هیئت نجات غریق مازندران در گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت پرداختی به ناجیان غریق مازندران گفت: از بعد از عید تاکنون وعده‌های زیادی مبنی بر پرداخت حقوق ناجیان غریق مازندران داده شده است که تاکنون عملیاتی نشده است.

وی تصریح کرد: تنها مبلغ پرداختی به ناجیان غریق مازندران مربوط به حقوق خردادماه بود و مطالبات تیر، مرداد و شهریورماه تاکنون پرداخت نشد.

این مسئول در ادامه درباره برخی اظهارنظرها درباره تعداد ناجیان غریق در مازندران گفت: تعداد ناجیان غریق در مازندران حدود 600 نفر هستند که این آمار در برخی ماه‌ها ممکن است دچار تغییراتی باشد که میزان تغییرات را ما اعلام کردیم و تغییرات آماری هم بسیار ناچیز است.

اما آخرین اظهارنظر مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این باره نیاز به تأمل دارد.

احمد سعادتمند با بیان اینکه باید به ناجیان غریق توجه و اهتمام ویژه‌ای کرد، گفت: با برگزاری نشست‌هایی با استاندار مبلغ، 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به این افراد اختصاص داده شده است.

یادآوری چند نکته بسیار ضروری به نظر می‌رسد؛ از این جهت که در ایام عید انتقاداتی از عدم پرداخت حقوق ناجیان غریق مازندران مطرح بود و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این باره هیچگونه اظهارنظری ارائه نکرد.

مبلغی را که سعادتمند درباره پرداخت به ناجیان غریق مطرح می‌کند در دوره مدیریتی پریچهره، مدیرکل سابق ورزش و جوانان مازندران اتفاق افتاد.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران در مورد باقیمانده پول ناجیان غریق که استانداری مازندران در زمان انعقاد قرارداد با مدیرکل سابق پرداخت شد، صحبتی به میان نمی‌آورد.

لازم است درباره آخرین وضعیت پرداختی حقوق ناجیان غریق به استحضار مدیر ورزش مازندران رسانده شود که مبلغ پرداخت شده مربوط به ماه اول بود که ناجیان غریق در حال حاضر بابت مطالبات‌شان ریالی نگرفتند و استاندار مازندران قول مساعد برای پرداخت ناجیان غریق در مازندران داده است.

انتهای پیام/86003/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول