اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

نمایشگاه دستاوردهای زنان کارآفرین ملایر افتتاح شد

نمایشگاه زنان کارآفرین ملایر همزمان با میلاد حضرت فاطمه (س) افتتاح شد.

نمایشگاه دستاوردهای زنان کارآفرین ملایر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، نمایشگاه زنان کارآفرین ملایر همزمان با میلاد حضرت فاطمه (س) افتتاح شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه به منظور تشویق و ترغیب زنان به ویژه زنان کارآفرین افتتاح شده که در 18 غرفه محصولات مختلف تولیدی زنان آنان عرضه شده است.

مراد اسماعیلی ابراز داشت: این نمایشگاه شامل غرفه‌های سبدبافی، منبت‌کاری، داروهای گیاهی، صنایع تبدیلی، عروسک‌سازی، گلسازی، تابلو فرش، قلم‌زنی، پرورش قارچ، مشاغل خانگی و پرورش کود است که دستاوردهای ارائه شده در نمایشگاه علاوه بر بازدید، به علاقه‌مندان نیز عرضه شده و آموزش‌های لازم در خصوص غرفه‌ ها و محصولات به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زنان جامعه اسلامی در همه عرصه‌ها و زمینه‌ها همیشه و همه جا نقش‌آفرین بوده و و در مقابله با بیکاری و فراهم کردن بستر کار همدوش مردان حرکت کرده‌اند تصریح کرد: توسعه اشتغالزایی، نهادینه کردن کار و تلاش در خانواده‌ها از اهداف برگزاری این نمایشگاه بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: این نمایشگاه از 11 تا 16 اردیبهشت ماه به مدت پنج روز در سالن کانون بسیج سپاه ناحیه ملایر واقع در میدان سپاه، انتهای خیابان 32 متری مطهری آماده بازدید عموم است.

انتهای پیام/89013/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول