اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اسدآباد:

برای تربیت فرزندان حضرت فاطمه را الگو قرار دهید

امام جمعه اسدآباد گفت: مادران و زنان باید در تربیت فرزندان حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار دهند.

برای تربیت فرزندان حضرت فاطمه را الگو قرار دهید

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد عصر امروز در جشنواره فرهنگی ـ ورزشی دختران فاطمی، علم، عصمت، عبادت و قرب الهی را از ویژگی‌های بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) خواند و افزود: می‌طلبد که بانوان و مادران شهرستان اسدآباد با حفظ حجاب و توجه به دین و معنویت حضرت فاطمه را الگوی خود قرار دهند.

وی با تأکید بر تربیت صحیح و الگوگیری از حضرت فاطمه(س)، گفت: زنان جامعه اسلامی باید بدانند که با تربیت صحیح و اسلامی می‌توان مردانی همچون شهید مطهری‌ها را وارد جامعه و اجتماع کرد.

امام جمعه اسدآباد در ادامه با تأکید بر حضور و مشارکت حداکثری بانوان و زنان در انتخابات 24 خردادماه، خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه (س) در بعد اجتماعی و سیاسی نیز فعالیت‌های بی‌شماری داشت که امروز نیز بانوان جامعه ما باید با پیروی از ولایت فقیه ادامه‌دهنده راه این بانوی بزرگ باشند.

فرماندار اسدآباد نیز با اشاره به حضور بانوان در انتخابات‌های سال‌های گذشته، اظهار داشت: مشارکت بانوان در این شهرستان در زمینه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی مثال‌زدنی است که باید امسال نیز حضور حماسی در انتخابات 24 خرداد داشته باشند.

حمزه عبدکوند، ورزشکاران جامعه اسلامی را افتخاری بزرگ خواند و تصریح کرد: امسال ما اعتباراتی را برای تکمیل پروژه‌های اداره ورزش و جوانان اختصاص خواهیم داد.

رضوان سلماسی، یکی از بانوان کوهنورد استان همدان نیز زنان و بانوان را به انجام ورزش‌های مختلف تشویق کرد و خواستار حمایت مسئولان از ورزشکاران و تشویق مردم به ورزش شد.

انتهای پیام/89008/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول