اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور خانواده و زنان استانداری آذربایجان‌شرقی:

نقش زنان در خلق حماسه سیاسی بسیار تعیین‌کننده است

مدیرکل امور خانواده و زنان استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: نقش جامعه زنان کشور و استان در خلق حماسه سیاسی بسار مهم و تعیین کننده است.

نقش زنان در خلق حماسه سیاسی بسیار تعیین‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نسرین پیرسمساری ظهر امروز در همایش زن، معنویت و سبک زندگی فاطمی، افزود: با توجه به نامگذاری امسال تحت عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی توسط رهبری، تمام آحاد جامعه به ویژه زنان و دختران باید از تمام ظرفیت‌ها و استعدادهای خود برای عملی سازی این شعار مهم استفاده کنند.

مدیرکل امور خانواده و زنان استانداری آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: زنان جامعه اسلامی باید همچون برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب که سرشار از عظمت و اقتدار است در انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی به بهترین شکل ممکن نقش آفرین باشند.

پیرسمساری خلق حماسه سیاسی در شرایط کنونی کشور را مسئولیتی بسیار خطیر و مهم بردوش بانوان ایران اسلامی قلمداد کرد.

وی ادامه داد: بانوان مسلمان و متعهد ایران اسلامی باید همواره شاخص‌های مورد نظر رهبری برای تعالی و سعادت جامعه را مدنظر داشته باشند چرا که عمل به توصیه‌های معظم له سعادت دنیوی و اخروی را درپی دارد.

پیرسمساری، حضرت فاطمه زهرا (س) را بهترین الگو برای زندگی ایرانی ـ اسلامی بیان کرد که می‌تواند بنیان خانواده‌ها را مستحکم‌تر کند.

وی اضافه کرد: فرهیختگان، صاحب نظران علوم اجتماعی و اسلامی و علما باید بیش از پیش نسبت به فاطمه شناسی در کشور اهتمام ورزند چرا که ابعاد گوناگون شخصیتی این بانوی بزرگوار اسلام به تبیین افزون تری نیاز دارد.

انتهای پیام/ 60002/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول