اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کنگره بین‌المللی بیماری‌های عروق کرونر خبر داد

انجام شش عمل جراحی زنده در کنگره بین المللی بیماری‌های عروق کرونر

دبیر کنگره بین‌المللی بیماری‌های عروق کرونر گفت: شش عمل جراحی زنده بر روی بیماران مبتلا به بیماران قلبی به منظور آموزش انجام و از طریق ویدئو برای شرکت‌کنندگان نمایش داده می‌شود.

انجام شش عمل جراحی زنده در کنگره بین المللی بیماری‌های عروق کرونر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد محمدی بعدازظهر امروز در دومین کنگره بین‌المللی بیماری‌های قلب و عروق کرنر در بیمارستان جواد الائمه مشهد اظهار کرد: هدف از برگزاری این کنگره آشنایی پزشکان با تازه‌ترین دستاوردهای پزشکی برای تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی و عروقی است.

وی افزود: 400 نفر از پزشکان متخصص قلب و عروق، جراحان قلب، متخصصان بیهوشی و پزشکان عمومی کشور و هفت استاد متخصص قلب و عروق از کشورهای آمریکا، انگلستان، آلمان، سوئد و ترکیه در کنگره بین‌المللی قلب و عروق شرکت کرده‌اند.

محمدی با بیان اینکه 100 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد 65 مقاله با محورهای روش‌های تشخیص و درمان بیماری‌های عروق کرونر و درمان‌های جراحی و دارویی در طول سه روز برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در طول برگزاری این کنگره شش عمل جراحی زنده بر روی بیماران مبتلا به بیماران قلبی به منظور آموزش انجام و از طریق ویدئو برای شرکت‌کنندگان نمایش داده می‌شود.

انتهای پیام/70006/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول