اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

استفاده ابزاری از زن موجب رواج بیماری برهنگی شده است

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه زنجان گفت: استفاده ابزاری از زن در دنیای امروزی موجب رواج بیماری برهنگی در جامعه شده است.

استفاده ابزاری از زن موجب رواج بیماری برهنگی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و روز مادر، ظهر امروز مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان و همچنین مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

در این مراسم، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ضمن گرامیداشت این روز و با اشاره به مقام والا و ارزشمند زن در جامعه گفت: زنان از مهم‌ترین و حساس‌ترین اقشار جامعه هستند که هم در دنیای متحجر دیروز و هم در دنیای متمدن و پیشرفته امروز مورد جفا قرار گرفته‌اند.

وی افزود: در دنیای دیروز به زن به عنوان انسان درجه دو نگاه می‌شد و در دنیای پر تشعشع و مدرن امروز با نام مقدس آزادی به زنان جفا می‌شود. 

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه زنجان با اشاره به یکی از مهم‌ترین مشکلات و چالش‌هایی که فرهنگ جامعه امروز با آن درگیر است استفاده ابزاری از زن است، افزود: استفاده ابزاری از زن در دنیای امروزی موجب رواج بیماری برهنگی در جامعه شده است.

وی خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام با نگاه واقع‌بینانه و انسانی به زن، مشکل ورود و ظهور زنان در عرصه‌های مختلف جامعه را حل کرده است.

آیت‌الله خاتمی با تأکید بر اینکه یکی از اصلی‌ترین وظایف زنان هنر مادر بودن است، اظهار داشت: تربیت فرزند یکی از سنگین‌ترین و حساس‌ترین وظایفی است که باید مورد توجه خاص بانوان جامعه اسلامی قرار گیرد و این امر را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

وی همچنین تاکید کرد: در هر جا که زنان دلاور مسلمان با تکیه به اسلام و با ایمان در جامعه حضور یافته‌اند و از ظرفیت کارشناسانه آنان استفاده شده از عاملان موفقیت‌های بزرگ بوده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه زنجان در ادامه همچنین با تقدیر از عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در ارائه خدمات راهسازی و راهداری و همچنین کسب رتبه‌های برتر در زمینه ساخت مسکن مهر در استان گفت: دلسوزی و همدلی در یک مجموعه از فاکتورهای مهم موفقیت و ارائه خدمت به مردم است.

وی با اشاره به احداث مساجد در سایت‌های مسکن مهر، این امر را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: مسجد از مکان‌های مقدسی است که علاوه بر عبادت امور مردم می‌تواند در این مکان مقدس انجام شود.

آیت‌الله خاتمی در پایان سخنان خود مسئولان را به اتحاد و همدلی در ارائه خدمت بی‌منت به مردم دعوت کرد و خاطرنشان کرد: در سایه آرامش و کنار گذاشتن اختلافات و جنجال است که گره کارها باز شده و هم‌افزایی نیروی کار اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/2308/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول