اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فهرج:

رسیدن به کمال انسانی با جلب رضای مادر تامین می‌شود

امام جمعه فهرج گفت: رسیدن به آخرین مرحله کمال انسانی با جلب رضای مادر تامین می‌شود.

رسیدن به کمال انسانی با جلب رضای مادر تامین می‌شود

به گزارش فارس از نرماشیر، حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی ظهر امروز در جمع دانش آموزان شهرستان نرماشیر اظهار داشت: ما باید در احترام به پدر و مادر کوشا باشیم، زیرا رعایت حقوق آنها پدر و مادر، موفقیت‌های دنیوی و معنوی زیادی نصیب فرزندان می‌سازد.

وی افزود: رسیدن به آخرین مرحله کمال انسانی با جلب رضای مادر تامین می‌شود و پیامبر گرامی اسلام در این باره فرمودند هر که میان چشمان مادرش را ببوسد، این کار برای او پوششی از آتش جهنم می‌شود.

امام جمعه فهرج ابراز داشت: از دیدگاه فرهنگ آسمانی اسلام همچنان که فرزندان در حال حیات مادر خود، حقوق وی را رعایت می‌کنند، شایسته است پس از مرگ وی نیز او را فراموش نکرده و با انجام اعمال شایسته در تکریم او بکوشند.

ابراهیمی بیان کرد: عقاب و مجازات، سه دسته از گناهان زودرس است و به قیامت کشانده نمی‌شود و ایجاد ناراحتی برای پدر و مادر، ظلم در حق مردم و ناسپاسی در مقابل کارهای نیک دیگران این چنین هستند.

امام جمعه فهرج با اشاره به فرا رسیدن روز مادر به دانش‌آموزان نرماشیر تصریح کرد: همه ما در مقابل تمام نعمت‌های الهی در مورد خود، موظف و مسئول هستیم و باید در عین استفاده و بهره‌مندی از این نعمت‌ها شکرگزار لطف الهی باشیم و حقوق آنها را به جا آوریم و از جمله این نعمت‌ها، نعمت داشتن پدر و مادر است.

ابراهیمی بیان کرد: فردا روز مادر است و تمام کسانی که مادر دارند با بوسیدن پیشانی مادر خود این روز را گرامی دانسته و از زحمات جبران‌ناپذیر مادر قدردانی کنند.

به گزارش فارس با هماهنگی مدیریت آموزش و پرورش نرماشیر در دو روز گذشته ائمه جمعه شهرستان‌های بم، فهرج، ریگان ، نرماشیر و بخش روداب با شرکت در جلسات دانش‌آموزی سطح شهرستان نرماشیر آنها را نسبت به حقوق والدین آگاه و به سئوالات دانش‌آموزان پاسخ دادند.

انتهای پیام/8002/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول