اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور بانوان و خانواده آبفای استان زنجان خبر داد

برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته زن و روز مادر‌

مشاور مدیر عامل در امور بانوان و خانواده شرکت آب و فاضلاب شهری برنامه‌های هفته زن را اعلام کرد.

برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته زن و روز مادر‌

زهرا شکوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در راستای انسجام‌بخشی و با هدف صرفه‌جویی، الگوگیری و وحدت رویه در برنامه‌ریزی همایش مشترکی با عنوان جشن کوثر در محل سالن برق منطقه‌ای بین شرکت‌های صنعت آب و برق استان برگزار شد.

وی به برگزاری کارگاه آموزشی در این هفته اشاره کرد و افزود: کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی با همکاری سازمان بهزیستی استان در دو روز با عنوان زیر یک سقف برای همه همکاران برگزار شد.

به گفته مشاور امور بانوان و خانواده آبفای استان زنجان نشست بانوان شاغل شرکت با مدیران عامل و معاونان در روز یازدهم اردیبهشت در محل سالن کنفرانس شرکت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به همین مناسبت یک گلگشت یک روزه خانوادگی برای همه کارکنان و بازنشتگان با همکاری کمیته ورزش شرکت در محل روستای سهرین برگزار می‌شود.

شکوری همچنین به دیگر برنامه‌ها در این هفته اشاره کرد و گفت: تعداد 15 نفر از همکاران خانم این شرکت برای بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب و استفاده از تجارب آبفای کاشان به این شهر عزیمت می‌کنند.

وی با اعلام اینکه در روز زن، همه همکاران شاغل خانم با هر قراردادی و همسران همکاران آقا با اهداء لوح تقدیر و هدایای ارزنده تجلیل می‌شوند، متذکر شد: در طول هفته مسابقه کتابخوانی از کتاب کشتی پهلو شکسته برای همکاران و مسابقه نقاشی با عنوان پیامی به مادر برای فرزندان کارکنان برگزار می‌شود که به پنج اثر برتر جوایزی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/2308‌/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول