اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پاکدشت در مجلس:

آینده اجتماع در دست مادران می‌باشد

نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: زن کانون پر فروغ خانواده و مرکز مهر، نمایشگر پاکی و نمونه عطوفت است و در واقع آینده اجتماع در دست مادران می‌باشد.

آینده اجتماع در دست مادران می‌باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، هم‌زمان با سالروز میلاد فاطمه صدیقه (س) اداره ورزش و جوانان پاکدشت جشنواره بزرگ (بانوی بهشتی) را تدارک دید که مورد استقبال باشکوه بانوان قرار گرفت.

زنان سخت کوش عشایر با برپایی چادر در سالن یک هزار و 200 نفری پاکدشت با نان گرم و دوغ و آش محلی میزبان صمیمی بازدید کنندگان بودند که می‌خواستند چند ساعتی زندگی عشایری را تجربه کنند و با سختی‌ها و شیرینی‌های آن آشنا شوند، در واقع جشنواره بانوی بهشتی فرصتی طلایی برای نمایش نقش زن در اقتصاد خانواده بود جایی که زنان در سخترین شرایط هم دوش مردان به تلاش و پویش می‌پردازند.

در این جشنواره بخش‌های متنوع دیگری چون جشنواره آشپزی، ایستگاه نقاشی کودکان با موضوع (مادر)، تست رایگان قند خون و فشار خون، نمایشگاه کتاب و مشاوره رایگان تدارک دیده شده بود که بر هیجان و شور و نشاط این جشنواره افزوده بود.

در جشنواره آشپزی (کدبانوی جوان) که در دو بخش مدرن و سنتی برگزار شد از میان بیش از 30 شرکت کننده که با غذاهای متنوع و تزئین زیبا به رقابت به یکدیگر می‌پرداختند رأی کارشناس تغذیه و داور این مسابقه برتری محدثه لرنی و طاهره محمدی بود که به ترتیب با قلیه ماهی و مرغ پفکی و نان پنجره‌ای برنده بخش آشپزی جشنواره بانوی بهشتی شدند.

اجرای حرکات ورزشی توسط ژیمناستیک کاران گروه پروانه‌های رنگارنگ  و رز زرد، اجرای حرکات هان مادانگ توسط بانوان تکواندوکار، اجرای ورزش‌های آغازین توسط دختران دانش‌آموز مدرسه گل سفیدی از دیگر برنامه‌های جشنواره بانوی بهشتی بود.

در این  برنامه مسئولان ارشد شهرستان نیز حاضر بودند و از نزدیک حضور مقتدرانه بانوان در عرصه‌های مختلف زندگی عشایری، شهری و ورزشی را که در جشنواره به نمایش گذاشته شده بود به نظاره نشستند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به نقش محوری زن در جامعه امروز روز زن و مادر را به بانوان پاکدشتی تبریک گفت و افزود: امید است زنان ایرانی با سرافرازی و عزت رهرو واقعی فاطمه زهرا (س) باشند.

فرهاد بشیری اظهار داشت: زن کانون پر فروغ خانواده و مرکز مهر، نمایشگر پاکی و نمونه عطوفت است و در واقع آینده اجتماع در دست مادران می‌باشد.

فرهاد بشیری به توانمندی بانوان پاکدشتی اشاره کرد و افزود: امیدواریم زنان و دختران این سرزمین با درخشش در زمینه‌های علمی و ورزشی سفیران شایسته پایتخت گل و گیاه ایران باشند.

این گزارش حاکی است، در جشنواره بانوی بهشتی از برترین بانوان ورزشکار سال 1391 نیز تقدیر شد و هدایای به مدال‌آوران رقابت‌های استانی و کشوری اهداء گردید.

انتهای پیام/2462/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول