اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بومهن:

مردم به خواست شهدا در انتخابات شرکت می‌کنند / اجر مادران شهدا بی‏بهره نخواهد ماند

امام جمعه شهرهای بومهن، پردیس، آبعلی و رودهن با بیان اینکه اجر مادران شهدا بی‏بهره نخواهد ماند، گفت: مردم به خواست شهدا در انتخابات شرکت می‌کنند و بار دیگر از نظام اسلامی دفاع می‏کنند.

مردم به خواست شهدا در انتخابات شرکت می‌کنند / اجر مادران شهدا بی‏بهره نخواهد ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام والمسلمین حسین توسلی صبح امروز در همایش حماسه‏سازان که توسط واحد امور ایثارگران شهرداری بومهن به منظور تکریم از مادران و همسران شهدا برگزار شد، از شهرداری بومهن برای برگزاری این مراسم قدردانی کرد.

وی گفت: بسیار خرسند هستیم که در خدمت مادران و همسران معظم شهدای جنگ تحمیلی هستیم و درود و رحمت خداوند متعال را نثار جانشان می‏کنیم.

امام جمعه شهرهای بومهن، پردیس، آبعلی و رودهن افزود: دوران جنگ، ایام نورانی و با ارزشی بود چراکه روزهای جنگ خالص‏ترین و متدین‏ترین افراد را به خودش جذب کرد.

توسلی تصریح کرد: اگر چه در جبهه‏های جنگ نیز آیه‏های قرآن خوانده می‏شد؛ اما در واقع شهدای ما خود بلندترین صفحه‏های تفسیر قرآن کریم بودند.

وی عنوان کرد: امام علی (ع) فرموده‏اند «جهاد دری از درهای بهشت است» و این را افراد عالی درک نمی‏کردند؛ اما عزیزانی که در آن روزها در میادین جنگ بودند، این کلام حضرت را به خوبی می‏فهمیدند.

امام جمعه شهرهای بومهن، پردیس، آبعلی و رودهن افزود: مرحوم مجلسی حدیثی را نقل می‏کند که «مقام شهدا آن قدر بالاست که هر گاه وارد محشر می‏شوند؛ حتی انبیاء نیز از مرکب‏های خود پیاده شده و به صف می‏ایستند تا از شهدا استقبال کنند».

توسلی ادامه داد: رشادت‏های شهیدان دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی همیشه در یاد و خاطر مردم به یادگار می‏ماند.

وی افزود: پس از سال‏ها شهدای ایران اسلامی مانند شهدای کربلا هنوز در یادها زنده هستند و در قرن‏های آینده نیز در یاد خواهند ماند.

امام جمعه شهرهای بومهن، پردیس، آبعلی و رودهن ادامه داد: اجر مادران شهدای گرانقدر ایران اسلامی برای پرورش شهدا بی‏بهره نخواهد ماند.

گفتنی است، پخش نماهنگ با موضوع شهدای بومهن که توسط روابط عمومی شهرداری بومهن تهیه شده بود و اعطای هدایا و لوح تقدیر به رسم یادبود به همسران و مادران شهدا از دیگر برنامه‏های این مراسم بود.

این مراسم با حضور احسان اشرفی معاون سیاسی ـ انتظامی فرماندار پردیس، مرادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند، منتظری بخشدار بومهن، توسلی‏پور نماینده سپاه پاسداران، شکاری نماینده امور ایثارگران فرمانداری پردیس، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بومهن برگزار شد.

 

انتهای پیام/2568/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول