اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان:

مادران و همسران شهدا الگوهای ارزنده‌ای در جامعه هستند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان مادران و همسران شهدا را الگوهای ارزنده‌ای برای جامعه دینی و اسلامی ذکر کرد و گفت: باید جایگاه این عزیزان را در جامعه ارج نهاد.

مادران و همسران شهدا الگوهای ارزنده‌ای در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سهیلا نصر صادقی ظهر امروز در جریان دیدار با خانواده شهدای شهرستان سنندج که با همراهی نماینده بانوان ادارات استان و بنیاد شهید استان کردستان و به مناسبت هفته زن انجام شد، اظهار کرد: شهدا زمینه امنیت و آسایش را برای همه ما به ارمغان آوردند و ما مدیون ایثار و ازخودگذشتگی این عزیزان هستیم.

وی افزود:  مادران و همسران شهدا با صبر و شکیبایی همواره راهنما و هدایتگر تمام مادران و زنان جامعه اسلامی بوده و هستند و ما باید از این عزیزان درس بگیریم.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول عمر با برکت خود هر آنچه را که دارد مدیون شهدا و خانواده شهدا است و ما باید قدر این عزیزان را بدانیت و به مقام شامخ آنها ادای احترام کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم و تکریم خانواده شهدا در جامعه ما می‌تواند جوانان و نوجوانان را نیز با فرهنگ دینی و اسلامی آشنا کرده و همواره منجر به ماندگاری این فرهنگ باشد.

نصرصادقی در پایان سخنان خود با آرزوی سلامتی و تندرستی برای خانواده شهدا وجود آنها را مایه افتخار و سربلندی جامعه دانست.

در این دیدارها از خانواده‌های شهید محمد اصلانی، شهید جمیل اسدی و شهید صدیق جماران با اهدای جوایزی تقدیر شد.

در ادامه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان به همراه نماینده بانوان ادارات استان از مرکز نگهداری سالمندان مریم سنندج که با شش نفر کادر نگهداری از 15 سالمند را بر عهده دارند بازدید و با اهدای گل و شیرینی از بانوان سالمند این مرکز به مناسبت هفته زن تجلیل شد.

انتهای پیام/79007/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول