اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناست روز زن

5 مادر نمونه شوشتری تجلیل شدند

مشاور فرماندار شوشتر در امور بانوان گفت: به منظور تجلیل از جایگاه زن و میلاد حضرت زهرا(س) پنج بانوی موفق شوشتری تجلیل شدند.

5 مادر نمونه شوشتری تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرزو قاسمی در این مراسم که از صبح امروز در خانه این مادران برگزار شد اظهار کرد: تجلیل از مادران نمونه برنامه‌ای است که همه ساله در دستور کار قرار دارد و در سال‌جاری این برنامه با ویژگی‌های متفاوتی از سال‌های گذشته برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: به منظور تجلیل از بانوان و مادران نمونه تلاش شده است تا با حضور در منازل آن‌ها از نزدیک تلاش‌های بی‌شائبه و فداکارانه این افراد را پاس بداریم و برای انتخاب این مادران ویژگی‌های زیادی در نظر گرفته شده است.

قاسمی با اشاره به اینکه ویژگی‌ها و شاخص‌ها از هفته‌های قبل تعیین شده است، گفت: یکی از این ویژگی‌ها تجلیل از مادران و سرپرستان خانواده است که کوشیده‌ایم تا با انتخاب این افراد از تلاش‌های فراوان آن‌ها در عرصه استقلال مالی و حمایت از فرزندان تجلیل شود.

مشاور فرماندار شوشتر در امور بانوان افزود: همچنین دیدار و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران که زیر نظر بنیاد شهید شهرستان شوشتر هستند از دیگر برنامه‌های امروز است.

*برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر

قاسمی در ادامه برنامه‌های در نظر گرفته  به مناسبت هفته زن و مقام مادر در شوشتر خاطر نشان کرد: امروز عصر جشن بزرگ میلاد کوثر در تالار معلم با حضور عموم بانوان شوشتری برگزار می‌شود.

مسئول کمیته امور زنان و خانواده شوشتر در ادامه این مطلب افزود: در جشن بزرگ میلاد کوثر که در هفته گرامیداشت مقام مادر و روز زن برگزار می‌شود  برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است و از جمله این برنامه‌ها اجرای گروه سرود ناشنوایان، سخنرانی و برنامه‌های متنوع و شاد است.

وی عنوان کرد: به همین مناسبت فردا عصر نیز کارگاه آموزشی «زندگی به سبک ایرانی» در سالن اجتماعات علایی کمیته سوخت با حضور بانوان و مادران شوشتر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول