اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد:

ماجرای فروش نوزاد با سر و صدای مادر معتاد در مشهد لو رفت

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماجرای فروش نوزاد با سر و صدای مادر معتاد در مشهد لو رفت.

ماجرای فروش نوزاد با سر و صدای مادر معتاد در مشهد لو رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد احد کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اعلام خبری مبنی بر فروش نوزاد در محدوده خواجه ربیع مشهد ماموران کلانتری 25 بلافاصله برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد، زنی 23 ساله که به مواد مخدر اعتیاد دارد از سوی چند جوان در کوچه‌ای خلوت مورد مزاحمت قرار گرفته بود که دو خواهر به کمک او شتافته و از چنگ مزاحمان خیابانی او را نجات می‌دهند.

کریمی افزود: اما این دو خواهر پیشنهاد می‌دهند که فرزندت را به مبلغ یک میلیون تومان می‌خریم تا به خانواده‌ای پول‌دار تحویل دهیم.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: آنها نوزاد را از زن معتاد گرفته و پس از چند ساعت با در اختیار گذاشتن مقداری هروئین فشرده قصد داشتن 300 هزار تومان در قبال خرید بچه بپردازند که زن معتاد سر و صدا به راه می‌اندازد و بچه‌اش را درخواست می‌کند.

وی تصریح کرد: دو خواهر از تحویل نوزاد امتناع کرده و با اوج گرفتن درگیری آنها زن جوان موضوع را به پلیس اطلاع می‌دهد.

کریمی خاطرنشان کرد: افسران آگاهی کلانتری 25 مشهد پس از انجام تحقیقات اولیه با وجود اینکه دو خواهر قصد داشتند با تناقض‌گویی مسیر پیگیری پرونده را منحرف کنند در برابر شواهد و ادله‌ای قرار می‌گیرند که مجبور به تحویل نوزاد می‌شوند.

فرمانده انتظامی مشهد یادآور شد: متهمان که 27 و 30 سال سن دارند به همراه مادر نوزاد به مراجع قضایی معرفی شدند تا اقدامات قانونی لازم اجرا شود.

انتهای پیام/70001/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول