اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بزرگداشت ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) استان البرز:

مراسم بزرگداشت امام راحل در سال «حماسه سیاسی» باشکوه‌تر برگزار می‌شود

رئیس ستاد بزگرداشت ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در استان البرز گفت: مراسم بزرگداشت امام راحل در سال «حماسه سیاسی» باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت امام راحل در سال «حماسه سیاسی» باشکوه‌تر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کاوه حداد‌پور امروز در ستاد بزرگداشت ارتحال امام راحل اظهار داشت: بنیانگذار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی گنجینه‌ای گرانبها برای ملت ایران و تمام ملت‌های آزاده‌ای است که توانست پیام اسلام را در سراسر جهان صادر کند.

وی افزود: در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری به سال «حماسه سیاسی» و «حماسه اقتصادی» نامگذاری شده است، رسالت ستاد بزرگداشت امام راحل (ره) را برای معرفی بزرگ‌مردی که توانست به عنوان الگویی برتر معرفی شده و رهنمودهایش موجب صدور انقلاب به سایر کشورها و بیداری اسلامی شود، سنگین می‌کند.

*مقدمه «حماسه سیاسی» شناخت آرمان‌های والای امام(ره) است

رئیس ستاد بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) استان البرز در ادامه سخنان خود مقدمه «حماسه سیاسی» را در آستانه بزرگداشت این رهبر عظیم‌الشان، شناخت آرمان‌های والای امام(ره) عنوان کرد و گفت: بیان فلسفه شکل‌گیری انقلاب اسلامی و ترویج اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) به نسل جوان جامعه گام موثری در راستای تحقق «حماسه سیاسی» است که باید با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در کشور به منصه ظهور برسد.

وی تاکید کرد: البته باید در کنار این مهم به این نکته نیز توجه کرد که مراسم‌های بزرگداشت امام راحل (ره) نباید تحت‌الشعاع یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار گیرد.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول