اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبیک:

امام راحل ارزش‌های الهی را احیا کرد

معاون فرماندار شهرستان آبیک گفت: امام راحل ارزش‌های الهی را که به فراموشی سپرده شده بود، احیا کرد.

امام راحل ارزش‌های الهی را احیا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حمید بغدادی در جلسه ستاد گرامیداشت ارتحال امام راحل شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: تمام آحاد جامعه به ویژه مسئولان باید در برگزاری هر چه بهتر و با شکوه‌تر مراسم گرامیداشت بیست و چهارمین سال ارتحال امام خمینی (ره) گام‌های مؤثری بردارند.

وی افزود: خدمات امام راحل به انقلاب اسلامی و دنیای اسلام بسیار ارزنده و مفید بوده است، بنابراین نباید خدمات شایسته ایشان به فراموشی سپرده شود، بلکه باید با تلاش و کوشش کافی در راستای قدردانی از زحمات امام راحل گام برداشت.

این مسئول بر نصب بنر و فضاسازی روستاها از سوی بخشداران بخش مرکزی و بشاریات تأکید کرد و گفت: مسابقه فرهنگی سیره امام راحل، برپایی نمایشگاه عکس، گلباران مسیر زائران مرقد امام راحل از طرف پایگاه هوانیروز شهید امینی، برپایی ایستگاه صلواتی شهدای گمنام در سطح شهر آبیک همزمان با ورود کاروان‌های مرقد امام راحل در بوستان شهید رجایی و اهدای بسته فرهنگی به کاروان‌های پیاده مرقد امام راحل را از برنامه‌های گرامیداشت ارتحال امام راحل در شهرستان آبیک بیان کرد.

معاون فرماندار شهرستان آبیک خاطر نشان کرد: در شهرهای آبیک و خاکعلی و نیز روستاهای زیاران، کوندج، قشلاق، ناصرآباد، زرجه‌بستان و چناسک از توابع بخش مرکزی و نیز روستاهای نودوز، هزارجلفا و حاجی‌تپه از توابع بخش بشاریات مراسم گرامیداشت ارتحال امام برگزار می‌شود.

بغدادی تصریح کرد: مسیر استقبال از کاروان‌های پیاده مرقد امام راحل در شهرستان آبیک روستای کوندج، ناصرآباد، آمادگاه اصلی و عمومی و نیز ورودی شهر آبیک خواهد بود که امیدواریم مسئولان در استقبال از این کاروان‌ها پیشگام باشند.

انتهای پیام/77006/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول