اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در ستاد ارتحال امام خمینی(ره):

ماهیت قیام امام در بین نسل امروز تبیین شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در ستاد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی ماهیت قیام امام راحل در بین نسل امروز تبیین شود.

ماهیت قیام امام در بین نسل امروز تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام محمدحسین روحی یزدی ظهر امروز در ستاد ارتحال امام (ره) اظهار داشت: باید اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) همچنین اهداف ایشان را برای نسل امروز بازگو کنیم و آنان را از اهداف اصلی انقلاب آگاه سازیم.

وی ادامه داد: در خرداد امسال رویدادهای مهمی در کشور رخ خواهد داد که برگزاری بزرگداشت ارتحال امام (ره) و انتخابات از مهمترین آن‌ها هستند.

روحی یزدی تأکید کرد: در این راستا نباید مراسم‌های مختلف ارتحال امام تحت‌الشعاع انتخابات قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه تجلیل از امام خمینی (ره) و معرفی شخصیت ایشان به نسل امروز و جهانیان از مهمترین وظایف ما محسوب می‌شود افزود: مراسم بیست و چهارمین ستاد ارتحال امام باید هر چه باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

روحی یزدی خاطرنشان کرد: در این راستا معرفی شخصیت امام خمینی (ره) بر عهده آحاد افرادی است که تریبون دارند و باید از این طریق تلاش مضاعفی در جهت معرفی ابعاد شخصیتی حضرت امام (ره) داشته باشند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال به نام سال "حماسه سیاسی" افزود: باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم سالگرد امام راحل می‌تواند بخشی از تجلی حماسه سیاسی باشد.

روحی یزدی عنوان کرد: تجلیل از امام خمینی (ره) یکی از مصادیق بارز حماسه سیاسی است و شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی امسال در نظر دارد که به لحاظ گذشت 50 سال از قیام 15 خرداد ضمن برگزاری مراسم حضرت امام(ره)، ماهیت قیام امام راحل را نیز بیشتر معرفی نماید.

وی افزود: برنامه‌هایی در دست اجراست و همکاری همه مسئولان دوشادوش یکدیگر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول