اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری

انتخابات ریاست جمهوری فتح‌الفتوح حماسه سیاسی است

استاندار زنجان گفت: انتخابات ریاست جمهوری فتح‌الفتوح حماسه سیاسی ملت ایران در سال‌جاری است.

انتخابات ریاست جمهوری فتح‌الفتوح حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه (س) و تجلیل از بانوان همکار، مادران و همسران کارکنان صدا و سیمای مرکز زنجان اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) الگوی جامع و کاملی برای همه جهانیان است.

وی با اشاره به اینکه امروز نام حضرت فاطمه (س) به عنوان یک الگو و راهنما در جهان مطرح است، خاطرنشان کرد: ایشان حتی برای غیر مسلمانان نیز الگو و معیار هستند.

استاندار زنجان با بیان اینکه پشت موفقیت هر مردی همسر و یا مادرش قرار دارد، تصریح کرد: توفیق درجه شهادت برای شهدا به دلیل وجود مادران و همسرانی بود که همگام و مشوق آنها بودند.

وی با تاکید بر اینکه اگر امروز صبر و تحمل همسران و خانواده مسئولان نباشد، آنها در انجام وظایف خود موفق نمی‌شوند، اضافه کرد: همراهی و همدلی همسران مسئولان و کارکنان قابل تقدیر است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در صدا و سیمای مرکز زنجان، اضافه کرد: کارهای ماندگاری طی سال‌های اخیر در این مرکز انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه 13 پروژه عمرانی طی سال گذشته توسط صدا و سیمای استان زنجان اجرا شده است، یادآور شد: ظرفیت‌سازی در این مرکز و جذب اعتبارات برای اجرای پروژه‌ها مدیریت خوب این مرکز را نشان می‌دهد.

استاندار زنجان با بیان اینکه کسب رتبه‌ها و جایگاه‌های برتر توسط معاونت‌های مختلف صدا و سیمای مرکز زنجان توفیقات مهمی محسوب می‌شود، ادامه داد: در کنار اقدامات بزرگی که در زمینه توسعه کمی و کیفی صدا و سیما صورت گرفته، انسجام درونی سازمان، وفاق و همدلی کارکنان این مرکز قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه فضای کار در مرکز صدا و سیمای استان زنجان بدون حاشیه است، افزود: همه فکرها و تلاش‌ها بر انجام برنامه‌ها متمرکز می‌شود.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه امروز وظیفه زیادی برای تحقق شعار سال‌جاری داریم، تصریح کرد: نزدیک‌ترین و مهم‌ترین آزمون در راستای فتح قله سیاسی انتخابات ریاست جمهوری است.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری آزمونی است که دشمنان و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منتظر نتیجه آن هستند، یادآور شد: انتخابات ریاست جمهوری فتح‌الفتوح حماسه سیاسی است.

استاندار زنجان با بیان اینکه بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری اولویت نخست در زمینه انتخابات مشارکت گسترده است، اضافه کرد: دفع فتنه‌های دشمنان از مهم‌ترین نتایج انتخابات به شمار می‌‌رود.

وی با اشاره به اینکه مشارکت سیاسی به معنی اعلام وفاداری و ولایت‌مداری مردم و لبیک با ولایت است، گفت: حضور گسترده در انتخابات بیانگر تشخیص صحیح مردم است.

انتهای پیام/73006/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول