اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه راور:

همه در انتخابات به وظیفه خود عمل کنند

امام جمعه راور گفت: باید در انتخابات همه به گونه‌ای به وظیفه خود عمل کنند تا ‌کشور و جامعه به جایگاه مقبول خود برسد.

همه در انتخابات به وظیفه خود عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، حجت‌الاسلام علی تویسرکانی در جلسه شورای اداری شهرستان راور مسئولیت را به عنوان نعمت و رسالت بزرگی دانست و بر انجام آن و ارائه خدمت به بهترین نحو تاکید کرد.

وی با تبریک گرامیداشت مناسبت‌های اردیبهشت ماه از جمله روز شورا‌، هفته کار و کارگر ‌ابراز داشت: در فرهنگ دینی اسلامی ما مسلمانان کار در راه کسب روزی به عنوان مجاهدت در راه خداوند است و باید با برنامه‌ریزی‌ طی شبانه‌روز برای افزایش میزان بازدهی و کار مفید در زمینه‌های علمی و فکری تلاش کرد‌.

تویسرکانی با تبریک 12 اردیبهشت ماه جاری مصادف با روز معلم‌، شهید مطهری را به عنوان یک انسان نمونه کامل موفق بیان کرد و خواستار الگو‌گیری برای همه اقشار جامعه به ویژه معلمان و والدین دانش‌آموزان شد‌.

امام جمعه راور تقارن ولادت حضرت زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره) را بیانگر یک ارتباط معنوی دانست و با اشاره به خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) گفت: از جمله موارد مطرح شده در خطبه شرک به عنوان بدترین آلودگی برای انسان‌ها است که باید بندگان با تقرب به خداوند و تقویت ایمان درونی از آن پاک شوند.

وی‌ کبر و غرور را پس از شرک به عنوان یک خطر بزرگ برای انسان بیان کرد‌ و افزود: از آن جا که بالاترین خطر برای انسان بخل است و بسیاری از مشکلات ما از آن نشأت گرفته و مسئولان باید علاوه بر مبارزه با این خطر برای اخلاص در عمل به ویژه خدمت‌رسانی به جامعه تلاش کنند.

تویسرکانی اطاعت از پیشوا و رهبری را ایمن و رهایی از هر‌گونه پراکندگی و اختلاف مطرح کرد و ابراز داشت: امروز در سراسر دنیا انقلاب‌های زیادی صورت گرفته، اما‌ به دلیل عدم وجود رهبری و امامت ثبات چندانی نداشته و ناپایدار بوده‌اند، حال آن که کشور اسلامی ما از نعمت بزرگ امامت برخوردار است که مردم باید شکرگزار این نعمت عظیم باشند‌.

وی با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی از آن به عنوان حماسه سیاسی یاد کرده و بیان داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری در مورد نامگذاری سال ‌امروز تکلیف بر همه روشن و شفاف است به گونه‌ای که همه باید به وظیفه خود عمل کرده تا ‌کشور و جامعه به جایگاه مقبول خود برسد.

انتهای پیام/80012/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول