اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران:

از ظرفیت مساجد برای حضور حداکثری در انتخابات استفاده شود

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران گفت: باید از ظرفیت مسجد باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده کرد.

از ظرفیت مساجد برای حضور حداکثری در انتخابات استفاده شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، محمد فوقی صبح امروز در جمع مردم در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهدامحله این شهرستان در مورد نقش مساجد در انتخابات و سال حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: حماسه سیاسی و اقتصادی با تفکر بسیجی و مسجدی تحقق می‌یابد.

وی ادامه داد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در مورد حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی این اصطلاح از بار معنوی و انگیزه الهی برخوردار است و تنها با روحیه جهادی، تفکر بسیجی و مسجدی امکان‌پذیر است.

فوقی اظهار کرد: در حماسه باید از گام‌های بلند در توسعه و پیشرفت کشور استفاده کرد و حماسه فراتر از توسعه سیاسی و پیشرفت اقتصادی است.

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران بیان کرد: نقش کانون‌های فرهنگی مساجد در مورد حضور حداکثری مردم در انتخابات و همچنین نقش مساجد در توسعه سیاسی بسیار حائز اهمیت است.

وی ابراز کرد: نقش روحانیت در بیان معیارها، الگوها و پرهیز از ذکر مصداق اساسی است.

فوقی عنوان کرد: تفکر بسیجی و مسجدی با حفظ ارزش‌ها و فضائل اسلامی و با روحیه جهادی در ایجاد حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تفکر خود را ادا می‌کند.

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران گفت: حضور در همه صحنه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و خلق این حماسه بزرگ نشان مردم ایران است و به ندای ولی امر مسلمین لبیک خواهند گفت.

وی اظهار کرد: مساجد مازندران تلاش می‌کنند اعتماد به نفس مردم تقویت شود و مردم را نسبت به انتخابات هرچه بیشتر دلگرم کنند و از مشغول ساختن ذهن مردم به مسائل فرعی و پرداختن به مسائل جزیی و غیراصولی که خواست دشمنان نظام است، پرهیز کنند.

فوقی بیان کرد: اثبات کارآمدی نظام اسلامی و جهان‌شمولی آن و خلق حماسه اقتصادی با حضور گسترده اصحاب مسجد در انتخابات مقدور است و هر آنچه باعث تضعیف روحیه اقتدار ملی و مردم می‌‌شود و حیثیت، حرمت و آبروی افراد را خدشه‌دار می‌سازد به شدت باید اجتناب شود.

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران ابراز کرد: تبدیل شدن مساجد به ستاد انتخاباتی یک کاندیدا و استفاده جناحی و گروهی از آن به مصلحت اصحاب مسجد نیست ولی از ظرفیت مسجد باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده کرد.

وی عنوان کرد: تبلیغات کاندیدای خاص و جناحی در مساجد به پایگاه سیاسی و فرهنگی مسجد ضربه خواهد زد و این پایگاه مهم، محور و مرکز ثقل فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اسلام همواره باید همانند صدر اسلام حفظ شود و مسائل اساسی جامعه اسلامی در جهت بصیرت‌بخشی طرح شود.

فوقی اذعان کرد: افزایش سطح آگاهی و تحلیلی مردم در مسائل سیاسی و اقتصادی نیز یکی از دیگر وظایف کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است تا دشمنان نسبت به مشکلات بزرگ‌نمایی نکنند و توطئه آنها خنثی شود.

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران گفت: مساجد با نقد منصفانه، منطقی، واقع‌بینانه و به دور از اختلاف، تفرقه و طرفداری از جناحی خاص مردم را به انتخابات اصلح تشویق کنند و در چارچوب قانون نسبت به کاندیداهای معرفی شده از سوی شورای نگهبان در خلق حماسه سیاسی و حضور پر شور و شعور در انتخابات فعالیت کنند.

انتهای پیام/86008/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول