اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌در جمع مردم گرمی مطرح شد

‌محسن رضایی: ائتلاف‌ها کارشناسی شده نیست ‌/ ‌قطعاً پیروز انتخاباتم

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ اعتقادی به ائتلاف ندارم چون معتقدم در کشور ما ائتلاف‌ها کارشناسی نیست برای همین ائتلاف با مردم را بهترین شیوه و سلوک می‌دانم.

‌محسن رضایی: ائتلاف‌ها کارشناسی شده نیست ‌/ ‌قطعاً پیروز انتخاباتم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محسن رضایی عصر امروز در جمع مردم گرمی با یادآوری اینکه کشاورزان و زارعان ما باید از یارانه سبز برخوردار شوند، اظهار داشت: ما برای ایجاد تحول در حوزه کشاورزی بیشترین تمرکزمان را باید به بخش کشاورزی اختصاص دهیم چرا که با تکیه بر اقتصاد کشاورزی می‌توان کشور را از وابستگی‌ها نجات و روز به روز بر رونق اقتصادی و اشتغال و تأمین معیشت مردم کمک کرد.

وی تصریح کرد:‌ کشاورزی باید پیشرفت کند و درآمد خانوار و روستایی در هر هکتار افزایش یابد و در کنار آن روش‌های سنتی باید مکانیزه شده و صنایع تبدیلی نیز رونق بگیرد.

رضایی به جمعیت گسترده کشاورز که از این محل تأمین معاش می‌کنند، اشاره کرد و افزود: در دولت بنده یارانه 45 هزار تومانی، 65 هزار تومانی و یارانه سبز به کشاورزان پرداخت می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: اگر این کار در کمتر از یک سال عملیاتی شود تنگناهای کشاورزی برطرف شده و کشور به معنای واقعی رو به جلو حرکت می‌کند.

وی با یادآوری اینکه تورم امروز کشور آزاردهنده است، اضافه کرد: ‌این تورم نتیجه بی‌توجهی به اقتصاد تولید محور داخلی است که سبب شده هم بخش صنعت و هم کشاورزی با تنگناها و نقص‌هایی روبه‌رو شود.

بدون برنامه سر صحنه نیامده‌ام

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با بیان اینکه بدون برنامه خاص و تعریف شده وارد انتخابات نشده‌ام، بیان کرد: اکنون دوره، دوره عقلانیت و توجه به خرد جمعی است و ما باید به طرف جامعه فراگیر و پرامید حرکت کنیم.

رضایی یادآور شد: همان‌گونه که مرد حماسه‌‌های دفاعی بودیم امروز نیز باید اهل حماسه‌های فرهنگی و اجتماعی باشیم.

دبیر تشخیص مصلحت نظام ادامه داد:‌ ملت ایران دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه است و با وجود این ظرفیت مسئولان نمی‌توانند حتی از 20 درصد آن به نحوه مطلوب استفاده کنند.

وی در پاسخ به سئوال جمعی از خبرنگاران در گرمی افزود: بنده مصمم هستم تا آخر در صحنه بمانم و به پیروزی خود نیز امیدوار هستم.

رضایی با بیان اینکه اگر نیایم به مردم خیانت کرده‌ام، گفت:‌ بعید می‌دانم رد صلاحیت شوم چرا که مشکلی با شورای نگهبان ندارم.

وی در مورد ائتلاف کاندیداها تصریح کرد:‌ اعتقادی به ائتلاف ندارم چون معتقدم در کشور ما ائتلاف‌ها کارشناسی نیست برای همین ائتلاف با مردم را بهترین شیوه و سلوک می‌دانم.

انتهای پیام/62004/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول