اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

فتنه‌های برنامه‌ریزی شده در انتظار نتیجه انتخابات است

استاندار زنجان گفت: فتنه‌های برنامه‌ریزی شده دشمنان در انتظار نتیجه انتخابات ریاست جمهوری است.

فتنه‌های برنامه‌ریزی شده در انتظار نتیجه انتخابات است

محمد رئوفی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تحقق منویات مقام معظم رهبری در حماسه سیاسی وظیفه سنگینی بر دوش هم افراد جامعه نهاده است.

وی با بیان اینکه توصیه مقام معظم رهبری حضور گسترده مردم در انتخابات است، تصریح کرد: خلق حماسه سیاسی نیازمند حضوری گسترده‌تر از دوره‌های قبل در انتخابات است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تب و تاب و شور و نشاط این دوره انتخابات فراتر از دوره‌های گذشته است، خاطرنشان کرد: برای خلق حماسه سیاسی باید از همه توان استفاده کرد.

وی نماد و تجلی حماسه سیاسی را انتخابات ریاست جمهوری دانست و ادامه داد: نگاه دنیا به درصد مشارکت مردم در انتخابات آتی است.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه مشارکت گسترده مردم در انتخابات موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود، افزود: فتنه‌های برنامه‌ریزی شده دشمنان در انتظار نتیجه انتخابات ایران است.

وی با اشاره به اینکه دشمن از همه ابزار برای دشمنی با نظام اسلامی استفاده می‌کند، تصریح کرد: انتخابات ایران ظرفیتی برای دشمنی دشمنان داخلی و خارجی است که باید از آن به نفع نظام استفاده کرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه با وجود همه توطئه‌ها و فشارهای دشمنان انتخابات ایران در طول 34 سال گذشته باشکوه برگزار شده است، یادآور شد: حضور گسترده مردم در انتخابات این دوره نیز توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مردم زنجان همواره بیشترین درصد مشارکت را در انتخابات دارند، خاطرنشان کرد: امیدواریم باز هم شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات باشیم.

انتهای پیام/73003/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول