اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان:

انتخابات بزرگترین مصداق حماسه سیاسی است

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: یکی از معروفات واجب امسال برگزاری باشکوه انتخابات است که بزرگترین مصداق حماسه سیاسی نیز هست.

انتخابات بزرگترین مصداق حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار غلامعلی ابوحمزه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهار اظهار داشت: ستاد شهرستان بهار از ستادهای برتر استان است که به عنوان شهر پایلوت از نظر اجرای تذکر لسانی در کشور نیز معرفی شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان  افزود: در سال جاری نیز تذکر لسانی باید در رأس برنامه‌های ستادهای امر به معروف نهی از منکر قرار گیرد. البته تذکر لسانی به معنای برخورد فیزیکی نیست بلکه باید هنگام مشاهده منکر در جامعه با آرامش و اخلاق دینی و اسلامی با آن برخورد کرد.

وی ادامه داد: یکی از معروفات واجب امسال برگزاری باشکوه انتخابات است که بزرگترین مصداق حماسه سیاسی نیز هست.

ابوحمزه افزود: برخورد با منکری که می‌خواهند جریان انتخابات را در کشور در بین اذهان عمومی دچار تشویش کنند با آگاه ساختن اذهان مردم از توطئه‌های دشمن در این خصوص وظیفه اصلی اجرا کنندگان امر به معروف و نهی از منکر است.

وی دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات را یکی از برنامه‌های اصلی این ستاد اعلام داشت و گفت: انتخابات از جایگاه ویژه‌ای در کشور و سیاست آن برخوردار است بنابراین شرکت پرشور مردم در این جریان مشت محکمی بر دهان دشمن خواهد بود.

* در اجرای امر به معروف کوتاهی می‌شود

امام جمعه بهار نیز اظهار داشت: مسئولان ذیربط باید با اجرای امر به معروف و نهی از منکر، به دستاوردهای موجود اکتفا نکنند و رفع نقایص موجود را در اولویت کاری خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا افزود: اجرای این دو فریضه یک واجب الهی است پس هیچ کس نباید از اجرای آن شانه خالی کند.

وی بیان کرد: در جامعه امروز اکثر مردم در اجرای این دو فریضه مهم اضطراب و استرس خاصی دارند و در اجرای آن کوتاهی می‌کنند در صورتی که باید بدانند که اجرای این دو فریضه نه روزی آنها را کم خواهد کرد و نه سبب زود فرا رسیدن اجل آنها خواهد شد.

فرمانده سپاه بهار نیز گفت: در سال گذشته 11 هزار نفر در سطح شهرستان تحت آموزش‌های عمومی امر به معروف و نهی از منکر قرار گرفتند.

 حسن برزگر افزود: همکاری و هماهنگی نزدیک اعضای ستاد شهرستان و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، اختصاص خطبه‌های نماز جمعه به این دو فریضه، تشکیل 13 کمیته متعدد از اقشار مختلف جامعه، اجرای مراسم سخنرانی در مدارس، شناسایی منکرات و مشکلات موجود در شهرستان، انجام  اقدامات قابل اجرا و بررسی معروفات متروک و منکرات رایج سبب کسب رتبه اول اجرای این فریضتین در کشور شده است.

انتهای پیام/2499/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول