اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار فارس:

مشارکت حداکثری در انتخابات نماد حماسه است

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات آینده، نماد حماسه سیاسی و اقتصادی به شمار می‌رود.

مشارکت حداکثری در انتخابات نماد حماسه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کمال فیروزآبادی بعد از ظهر امروز در جلسه «کارگروه تخصصی بانوان و خانواده» اظهار داشت: انقلاب اسلامی حاصل تلاش زنان و مردان است به ویژه زنان که در انقلاب، جنگ و پس از آن در پیشرفت و فعالیت اقتصادی کشور پا به پای مردان در میدان بوده‌اند.

وی با اشاره به نام سال جدید، تصریح کرد: حماسه حاصل عزم و اراده ملی بوده همچنین در راه خلق حماسه اقتصادی باید توجه داشت که منافع ملی را در نظر گرفت و در مجموع حماسه یعنی داشتن اراده‌ای قوی در به دست آوردن هدفی مشترک برای مردم کشور و در این راستا مشارکت حداکثری در انتخابات آینده، نماد حماسه سیاسی و اقتصادی به شمار می‌رود که بسیار مهم است.

فارس، پرچم‌دار تکثر برنامه‌‌های روز زن در کشور

در ادامه این نشست که در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد، مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس با تبریک فرا رسیدن روز زن و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) بیان داشت: در اسلام الگوهای فراوانی وجود دارد که حضرت زهرا (س) اسوه و الگویی برای تمام دوران‌هاست.

ناهید شمس اضافه کرد: استفاده از زندگی و دستورات حضرت زهرا (س) یکی از بهترین الگوها برای تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری بر سبک زندگی اسلامی از جمله در زمینه عفاف و حجاب بوده که زنان جامعه اسلامی باید از ایشان پیروی کنند.

وی در تشریح برنامه‌های روز زن توسط امور بانوان استانداری فارس گفت: در چند سال گذشته از نظر تعداد برنامه‌های روز زن، استان ما رتبه نخست را در کشور دارا بوده و تصمیم داریم که امسال با اجرای بیش از 3 هزار برنامه در 28 شهرستان فارس، پرچم‌دار تکثر برنامه‌‌های روز زن در کشور باشیم همچنین همکاری 88 نهاد را در کنار خود داریم.

به گزارش فارس، در این نشست از اعضای فعال کارگروه تخصصی بانوان استانداری فارس قدردانی شد، همچنین یکی از برنامه‌های «هفته بزرگداشت مقام زن»، مراسم تجلیل از بانوان فرهیخته استان فارس است.

انتهای پیام/2448/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول