اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

تجلیل از خانواده‌های شهدا هدف اصلی است

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا ادای دینی نسبت به شهدا محسوب می‌شود.

تجلیل از خانواده‌های شهدا هدف اصلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا حسینی در نخستین جلسه ستاد کنگره شهدای هنرمند استان زنجان، اظهار کرد: برگزاری کنگره شهدای هنرمند استان زنجان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شود.

وی با بیان اینکه باید همه افراد جامعه به وظیفه خود در برابر شهدا عمل کنند، خاطرنشان کرد: شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز در امنیت زندگی کنیم.

*تجلیل از خانواده‌های شهدا

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تجلیل از خانواده‌های شهدا را از برنامه‌های اصلی این کنگره عنوان کرد و افزود: از تمام خانواده‌های شهدای هنرمند استان زنجان دیدار صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه باید همه شهدای هنرمند استان زنجان شناسایی شوند، یادآور شد: این کنگره متعلق به همه شهدای هنرمند است و باید از همه خانواده‌های شهدا تجلیل شود.

حسینی جمع‌آوری آثار شهدای هنرمند استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: باید همه آثار شهدای هنرمند جمع‌آوری و به جامعه عرضه شود.

وی با بیان اینکه باید همه افراد جامعه به تکلیف خود در برابر شهدا عمل کنند، افزود: برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا ادای دینی نسبت به شهدا محسوب می‌شود.

*آشنایی مردم با شهدا

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزاری کنگره شهدای هنرمند را موجب آشنایی مردم با شهدا عنوان کرد و گفت: کتاب این کنگره نیز باید به صورت ویژه و فاخر چاپ و در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

وی بر ضرورت همکاری سازمان‌های مختلف اجرایی با ستاد کنگره شهدای استان زنجان تاکید کرد و گفت: شهدا متعلق به همه افراد جامعه هستند.

*بسیج و سپاه با شهدا عهد و پیمان بسته است

حسینی توفیق سپاه و بسیج را برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا عنوان کرد و افزود: بسیج و سپاه عهد و پیمانی با شهدا بسته‌اند که همواره به آن عمل می‌کنند.

وی وظیفه دستگاه‌های اجرایی را در قبال شهدا سنگین دانست و یادآور شد: باید در برابر خانواده‌های شهدا نیز به دین خود عمل کرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه جمع‌آوری آثار شهدای هنرمند ضروری است، افزود: همکاری دستگاه‌های اجرایی موجب جمع‌آوری آثار بیشتری از شهدا می‌شود.

انتهای پیام/73003/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول