اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا

مادران و همسران شهدا در شهرستان دماوند تجلیل شدند

مادران و همسران شهدا در دماوند به مناسبت روز وفات حضرت ام‏البنین(س) که به عنوان روز تکریم از مادران و همسران شهدا نام‏گذاری شده است، تجلیل شدند.

مادران و همسران شهدا در شهرستان دماوند تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا، شهردار دماوند و اعضای شورا اسلامی شهر با سه خانواده شهید "کرداری"، "معنوی" و "خلیلی" در دماوند دیدار کردند.

شهردار دماوند در این دیدار اظهار کرد: خدمت به خانواده‏های معظم شهدا افتخار ارزشمندی برای خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مرتضی همتی افزود: قدردانی و پاسداشت مقام شهادت در نزد خانواده‌های شهدا بسیار ستودنی است؛ زیرا همسران و مادران شهدا اسوه و الگوی جامعه ما هستند.

وی خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت دانست و افزود: تکریم این بزرگواران وظیفه هر پاسدار حریم ولایت است و آنها باید به عنوان اسوه ایمان و الگوی ایثار مورد توجه قرار گیرند.

شهردار دماوند ادامه داد: تمام خطوط ورق‏های هشت سال دفاع مقدس مزین به خون شهدا و نام، یاد و خاطره رزمندگان اسلام و حماسه‏هایی است که از خود به جا گذاشتند.

همتی شهدای دفاع مقدس را بهترین الگو و اسوه‏هایی از شاهدان تاریخ عنوان و خاطرنشان کرد: در دوران نبرد حق علیه باطل شاهد از خود گذشتگی‏های بسیجیان و رزمندگان غیور کشور بوده‏ایم.

وی تأکید کرد: این رزمندگان غیرتمند از مهم‏ترین نعت الهی که جانشان بود، گذشتند و جان خود را فدا کردند تا مردم سربلند باشند و انقلاب و اسلام زنده بماند.

در این دیدار لوح تقدیری به پاس صبر و مقاومت مادران و همسران شهدای دماوند به آنها تقدیم شد.

انتهای پیام/2568/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول