اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال

سالن ورزشی شهدای اقتدار در شهریار به بهره‌برداری رسید

طی مراسمی که امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش انجام شد، ‌سالن ورزشی شهدای اقتدار با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال در شهریار به بهره‌برداری رسید.

سالن ورزشی شهدای اقتدار در شهریار به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در مراسم بهره‌برداری از این سالن ورزشی اظهار داشت: در کنار توسعه فضاهای آموزشی باید به توسعه سالن‌های ورزشی نیز توجه داشت و نیاز نوجوانان و جوانان را نیز در این زمینه برطرف کرد.

وی با اشاره به اینکه این سالن ورزشی در عباس‌آباد کرشته شهرستان شهریار به بهره‌برداری رسیده است افزود: توجه به نیازهای نوجوانان و جوانان در نقاط مختلف یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان است.

این مسئول با بیان اینکه آموزش و پرورش یکی از ارکان اصلی اصلاح جامعه است خاطرنشان کرد: توجه به آموزش و پرورش می‌تواند زمینه‌های توسعه همه‌جانبه کشور را در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به دنبال داشته باشد.

حاجی بابایی گفت: اگر امروز بسیاری از کشورها توانسته‌اند به پیشرفت و توسعه برسند به این دلیل است که ساختار همه‌جانبه آموزش و پرورش را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و بر این موضوع اعتقاد دارند که رشد و توسعه آموزش و پرورش در تمام زمینه‌ها در کشور تأثیرگذار است.

وی نظام تعلیم و تربیت در کشور را مهم خواند و افزود: باید به نظام تعلیم و تربیت بیش از گذشته توجه شود لذا همه ما با همدلی و همکاری باید تلاش کنیم تا آموزش و پرورش در همه امور توسعه و پیشرفت داشته باشد.

وی افزود: ایجاد محیطی شاد و نشاط آور در مدارس و فراهم کردن زمینه‌های تحقیق و پژوهش در مراکز آموزشی نیز می‌تواند در رشد و اعتلای دانش‌آموزان ما بسیار تأثیرگذار باشد.

در ادامه این مراسم فرماندار شهرستان شهریار نیز طی سخنانی بهره‌برداری از این سالن ورزشی را در این شهرستان مهم خواند و گفت: این سالن ورزشی طی دو سال تلاش مسئولان امروز به بهره‌داری رسیده است.

سیدعباس جوهری افزود: این سالن ورزشی از محل اعتبارات شهرداری و شورای شهر شهریار و در زمینی به مساحت هزار متر مربع و زیربنای پنج هزار متر مربع احداث شده است.

شهرستان شهریار 126 هزار دانش‌آموز دارد.

انتهای پیام/2302/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول