اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از هفته بزرگداشت مقام زن صورت گرفت

تجدید میثاق بانوان بوشهری با آرمان‌های شهدای والا مقام

در نخستین روز از هفته بزرگداشت مقام زن بانوان استان بوشهر با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید پیمان کردند.

تجدید میثاق بانوان بوشهری با آرمان‌های شهدای والا مقام

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در نخستین روز از هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر که به عنوان زن، حماسه ساز سیاست و اقتصاد مزین شده است، پیش از ظهر امروز مادران و همسران شهدا، بانوان بصیر و ولایتمدار بوشهر با حضور پر شور و شعور در گلزار شهدا و عطر افشانی بر روی قبور مطهر شهدا، با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر میثاق مجدد بسته و با لبیک به ندای رهبر فرزانه، آمادگی خود را برای دفاع از حریم اسلام، ولایت و ارزش‌های دینی اعلام کردند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر در گلزار شهدا با اشاره به نقش بانوان در عرصه‌های مختلف انقلاب و دفاع از ارزش‌های والای اسلامی تاکید کرد: بانوان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی نقش بی بدیل خود را در صحنه های گوناگون نشان دادند و حضور آگاهانه فرزندان انقلاب در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نشان از تربیت صحیح آنان است.

زهرا عرفان با بیان اینکه بانوان همواره از حریم اسلام، ولایت و ارزشهای دینی صیانت می‌کنند، تصریح کرد: بانوان با بصیرت فاطمی و حفظ وحدت در عرصه های اعتلای جامعه اسلامی و خدمت رسانی، فعالانه اهتمام می‌ورزند.

انتهای پیام/66006/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول