اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرزند شهید برونسی در همایش بسیج کارگری در کرمان:

شهدا ایمان به غیب را شناخت شهودی می‌دانستند‌

فرزند شهید عبدالحسین برونسی گفت: کمک‌های غیبی خاص رزمند‌گان خالص و باایمان بود و ایمان به غیب را یک معرفت و شناخت شهودی می‌دانستند.

شهدا ایمان به غیب را شناخت شهودی می‌دانستند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی برونسی پیش از ظهر امروز در همایش بسیج کارگری در تالار فارابی شهر کرمان اظهار داشت: اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت، بیان اهداف و افکار شهدا علاوه بر ارائه الگوی مناسبی برای جامعه، جوانان و نسل‌های آینده، مقابله با تهدیدات جنگ نرم دشمن است.

وی ادامه داد: چه باید کرد که جامعه امروزی با این فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا شوند و سبک درست زندگی کردن را از شهدا یاد بگیرند.

فرزند شهید عبدالحسین برونسی گفت: شاید بگوییم وظیفه اداره‌ها، نهادها و رسانه‌ها است، اما اصل مردم هستند که باید دنبال زندگینامه شهدا باشند و با مطالعه آن‌ها را بهتر بشناسند.

وی تصریح کرد: وظیفه والدین است که فرزندان خود را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنند و آن باور و اعتقاد به شهدا را در فرزندان خود به‌وجود آورند.

فرزند شهید عبدالحسین برونسی گفت: زندگی این شهید فراز و نشیب‌های زیادی داشت، وی ارادت خاص به اهل‌ بیت (ع) داشت و کمک‌های غیبی و الهی به ایشان می‌رسید.

وی تصریح کرد: کمک‌های غیبی خاص رزمند‌گان خالص و با ایمان بود و ایمان به غیب را یک معرفت و شناخت شهودی می‌دانستند.

برونسی خاطر نشان کرد: راز و نیازها و نماز شب‌ها با توسل به ائمه‌ اطهار (ع) بود که خداوند شهدای ما را در هر مرحله از عملیات یاری می‌رسانند.

وی با طرح اینکه شهدا در چه مقامی بودند و ما کجا هستیم، گفت: برخی نمی‌خواهند به دنبال زندگینامه شهدا بروند و مطالعه داشته باشند.

فرزند شهید عبدالحسین برونسی عنوان کرد: زمانی که یک کارگر ساده فرمانده جنگ می‌شود و دشمن برای سر وی جایزه تعیین می‌کند، چه عوامل تربیتی، معنوی و آموزشی موجب این جایگاه شده است.

وی تصریح کرد: امری غیر از اخلاص، ایمان، تواضع، بصیرت، پاکدامنی، عدم وابستگی به دنیا، اخلاق، مبارزه با هوای نفس،  اعتقاد به لقمه حلال و هدف مقدس در شهدای ما وجود نداشت.

برونسی افزود: کسی که خدا و اهل‌بیت (ع) را به واقع دوست داشته باشد، آیا نباید به جایگاهی برسد که وعده و زمان شهادت خود را الهام گیرد.

وی خاطر نشان کرد: شهید برونسی در عالم خواب وعده شهادت و زمان و مکان آن را از حضرت زهرا (س) گرفته بود و آیا ولایت‌پذیری و عشقی بالاتر از این وجود دارد.

فرزند شهید عبدالحسین برونسی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: درخواست‌ خانواده‌های شهدا بر حضور پرشور در انتخابات است تا با استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب فرد اصلح را برگزینیم.

انتهای پیام/80017/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول