اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبگرم:

باید به وجود مادران شهدا غبطه خورد

امام جمعه آبگرم گفت: پاداش مادران شهدا کم تر از شهادت نیست باید به وجود مادران شهدا غبطه خورد و جامعه ایثارگر پس از جنگ زینب وار باید به جهاد خویش ادامه دهند.

باید به وجود مادران شهدا غبطه خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین مراسم گرامیداشت مادران و همسران شهدا به همت پایگاه بسیج باهنر در مسجد امام خمینی (ره) شهر دانسفهان برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی صالحی در این مراسم با اشاره به اینکه همسران شهدا به عنوان جانشین و تداوم بخش مسیر شهادت هستند، اظهار داشت: ملت ما با تبعیت از پیشوایان و بزرگان دین مبین اسلام در مسیر احترام به خاندان معظم و معزز شهدا گام برداشته و آنان را برای همیشه تکریم و احترام‌ می‌کنند.

امام جمعه آبگرم با اشاره به مقام و اجر و قرب الهی حضرت ام‌البنین به پاس تقدیم شهدای گرانقدر در کاروان عاشورایی افزود: حضرت ام‌البنین از منظر وابستگی به شهدا مقام و جایگاه بزرگ و والایی را داشته و خود نیز به عنوان سرمشق برای بانوان امروز کشور مطرح و معرفی است.

امام جمعه آبگرم افزود: حضرت ام‌البنین با تقدیم شهدای بزرگ در دشت کربلا به عنوان بانوی نمونه صبر و استقامت در بین نسل‌ها تا به امروز شناخته شده است.

وی با تصریح اینکه حضرت‌ ابوالفضل العباس بزرگ پرچمدار کربلا فرزند و پرورش یافته حضرت ام‌البنین بوده است، ابراز داشت: حضرت ام‌البنین همانند درختی است که ثمره این درخت پرورش و پا بر عرصه نهادن جوانان مؤمن، شجاع و غیرتمند همانند حضرت ابوالفضل (ع) بوده است.

امام جمعه آبگرم با اشاره به اینکه باید بر وجود چنین مادری که فرزندان خویش را تقدیم اسلام کرده است غبطه خورد، عنوان کرد: فضائل و کمالات حضرت ام‌البنین به طور خاص در فرزندانش اثر کرد و ام‌البنین در یک معنی جانشینی فاطمه زهرا را از منظر کمالات و اجر و پاداش‌های اخروی دارد چراکه ارزش مادران و همسران شهید کم‌تر از خود شهیدان نیست.

انتهای پیام/77005/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول