اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پتروشیمی جم:

برای تحقق حماسه اقتصادی دولت از بنگاه‌های تولیدی حمایت کند

مدیرعامل پتروشیمی جم گفت: برای تحقق حماسه اقتصادی دولت از بنگاه‌های تولیدی حمایت کند.

برای تحقق حماسه اقتصادی دولت از بنگاه‌های تولیدی حمایت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سپهدار انصاری‌نیک عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامگذاری شده و همه باید برای تحقق این مهم اهتمام ورزیم.

وی افزود: برای انجام حماسه اقتصادی باید به قواعد بنگاه‌داری اعتقاد داشت و برای تحقق این مهم باید دولتمردان به معنای واقعی کلمه از بنگاه‌های تولیدی حمایت کنند.

این مسئول اضافه کرد: تلاش و سخت‌کوشی، دلسوزی، تعهد، دقت در کار و مراقبت دائم از واحدهای تولیدی، همدلی و هماهنگی بین سیاست‌های دستگاه‌های اثرگذار مثل گمرک، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان کشتیرانی و شرکت ملی پتروشیمی برای بخش پتروشیمی بسیار مؤثر خواهد بود.

انصاری‌نیک بیان کرد: پتروشیمی جم یکی از شرکت‌های بزرگ و پیشتاز صنعت پتروشیمی در خاورمیانه است که محصولات متنوعی به ویژه الفین‌ها و پلی‌الفین‌ها را تولید می‌کند.

وی افزود: این تولیدات، کاربردهای گسترده‌ای در زندگی روزمره مردم جهان و ایران دارند و این شرکت با تکیه بر دانش و مهارت کارکنان و فن‌آوری‌های پیشرفته در تولید و بهره‌وری فرایندها به دنبال ایجاد حداکثر ارزش و سود اقتصادی مستمر برای سهامداران و رضایتمندی مشتریان خود است.

مدیرعامل پتروشیمی جم خاطر نشان کرد: پتروشیمی جم یکی از طرح‌های برنامه استراتژیک توسعه صنایع پتروشیمی کشور است که با سرمایه‌ای معادل 1،585 میلیون دلار بودجه ارزی و 11.185 میلیارد ریال بودجه ریالی با استفاده از تکنولوژی‌های روز و انتخاب ظرفیت‌ها در مقیاس جهانی و استفاده از توانمندی‌های پیمانکاران ایرانی و به‌کارگیری تجربه و دانش متخصصین صنعت پتروشیمی بنا گذاشته شد.

انصاری‌نیک با بیان اینکه پتروشیمی جم بیش از 2 هزار و 600 نفر نیرو دارد، گفت: این پتروشیمی دارای 805 نیروی رسمی و 1830 نفر نیروی پیمانکاری در قالب کار برون‌سپاری است.

وی با اشاره به محصولات تولید شده این شرکت ابراز داشت: اتیلن بنزین پیرولیز و پروپیلن در واحد الفین، پلی‌اتیلن سنگین و سبک خطی در واحدهای پلیمری و بوتادین و بوتن از مهم‌ترین تولیدات این پتروشیمی است.

مدیرعامل پتروشیمی جم یادآور شد: در سال گذشته در مجموع 58 درصد محصولات شیمیایی و 42 درصد محصولات پلیمری در این شرکت به تولید رسیده و به بازارهای هدف صادر شده است.

انصاری‌نیک در پایان اذعان داشت: محصولات تولیدی شرکت از اهمیت بالایی برای بازارهای هند، ترکیه و  آسیای شرقی مانند چین، تایلند و فلیپین برخوردار است.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول