اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر تأکید کرد

لزوم استفاده از توان بانوان در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی

فرماندار ویژه ملایر بر لزوم به کارگیری توان بانوان برای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی تأکید کرد.

لزوم استفاده از توان بانوان در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی آزادبخت عصر امروز در کارگروه زنان و خانواده شهرستان ملایر با بیان اینکه بانوان نقش مهمی را در تربیت اقشار مختلف جامعه ایفا می‌کنند، اظهار داشت: جامعه ما تنها با نقش‌آفرینی بانوان ساخته می‌شود و لازمه آن حمایت، پشتیبانی و فراهم کردن بسترهای لازم برای این قشر است.

وی افزود: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی بانوان باید به طور جدی وارد عمل شده و بتوانند تأثیرگذاری لازم را بر این قشر عظیم داشته باشند.

فرماندار ویژه ملایر، کارگروه زنان و خانواده را مهم برشمرد و گفت: ظرفیت بالای بانوان باید در راستای اهداف جامعه اسلامی به کار گرفته شود تا معنویت در میان خانواده رشد و تعالی پیدا کند.

وی با تأکید بر الگوگیری بانوان جامعه اسلامی از حضرت فاطمه (س) و زینب کبری(س) بیان داشت: امروز تهاجم فرهنگی دشمن بسیار بالا است و نقش زنان در مقابله با این تهاجم سنگین‌تر است.

آزادبخت بر برگزاری همایش‌های باشکوه و استفاده از افراد نخبه و روحانیون با دعوت از قشر عظیم بانوان تأکید کرد و گفت: بانوان باید برای ورود به جلسات طرح و برنامه داشته باشند و لازمه اجرای آن نیز همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی است.

مشاور فرماندار ویژه ملایر در امور بانوان نیز از برگزاری یکصد برنامه متنوع در سال گذشته در هفته زن خبر داد و گفت: تاکنون همایش‌هایی با حضور افراد برجسته‌ای چون دکتر فردوسی، کردی، خدایی و دکتر هادی در زمینه زنان و خانواده در ملایر برگزار شده است.

زهرا فراهانی از اجرای طرح رحمت در 25 پایگاه شهری و روستایی خبر داد و افزود: بازدید بانوان از ادارات، سرکشی از زنان بی‌سرپرست، بازدید از مرکز فنی و حرفه‌ای و برگزاری کلاس‌های مختلف در مرکز کانون از جمله اقدامات حوزه بانوان طی سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/89013/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول