اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

مردم با خلق حماسه در انتخابات مایه اقتدار نظام می‏شوند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مردم ایران با خلق حماسه جدید در انتخابات پیش رو سبب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی می‏شوند.

مردم با خلق حماسه در انتخابات مایه اقتدار نظام می‏شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‏الاسلام علی معبودی ظهر امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در دیدار با استاندار اظهار داشت: مجموعه سپاه بر پایه مسائل اعتقادی و معنوی پایه‏گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه ریشه اعتقادی و مکتبی سبب شکست‏‌ناپذیری و مقتدر شدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شده است، خاطرنشان کرد: پاسداران در طول عمر خود زیر سایه معنویت بسیار خوب درخشیده‎اند.

*سپاه بازوی قدرتمند نظام است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز اگر سپاه پاسداران به عنوان بازوی قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مطرح است به دلیل مسائل اعتقادی و معنوی آن است، تصریح کرد: این مجموعه کارهای ارزشمندی را در دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‎های آن انجام داده است.

وی با اشاره به نام‏گذاری سال‌جاری به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، اضافه کرد: امیدواریم مجموعه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در این عرصه حماسه‌آفرین باشد.

*مردم انقلابی ایران رکورد جدیدی در انتخابات ثبت می‏کنند

 معبودی با تاکید بر اینکه امیدواریم ملت شریف ایران و انقلابی در انتخابات سال‌جاری رکورد جدیدی را ثبت کنند، ادامه داد: حضور گسترده آنها مایه اقتدار و توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‏شود.

انتهای پیام/73006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول