اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه شاهرود:

پس‏مانده‏های فتنه 88 در انتخابات پاک‏سازی می‏شود

جانشین فرمانده سپاه شاهرود گفت: دشمن پس از 20 سال کار، فتنه 88 را برای سرنگونی نظام طراحی و اجرا کرد؛ اما امسال پس‏مانده‏های این فتنه شوم نیز در انتخابات پاک‏سازی می‏شود.

پس‏مانده‏های فتنه 88 در انتخابات پاک‏سازی می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، احمد صادقی ظهر امروز در گردهمایی فرماندهان پایگاه‏های مقاومت بسیج شاهرود، با تقدیر از حضور فرماندهان پایگاه‌ها و تلاش آنها در اجرای برنامه‌ها اظهار کرد: پیشبرد اهداف بسیج همان حفظ ارزش‌ها و اهداف متعالی انقلاب و اسلام است.

وی با بیان اینکه راهبرد بسیج از نظامی به تربیتی و بصیرتی تغییر یافته است، افزود: حلقه‌های صالحین ستون محرک پایگاه‌ها و هدایت برنامه‌های بسیج در پایگاه‌های مقاومت هستند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شاهرود تصریح کرد: دشمنان با تمام توان خود در تلاش هستند تا با اثرگذاری بر فرهنگ غنی ایران اسلامی سبب تغییر رفتار و فرهنگ ما به سمت غرب شوند و این تلاش در رفتار و عمل آنها کاملاً مشهود است.

صادقی اظهار کرد: دشمن وقتی از جنگ نظامی ناامید شد، به سراغ فرهنگ رفت و از آنجا اقتصاد ما را نیز زیر فشار قرار داد تا آنجا که اقتصاد خود آنها دچار مشکل شد و برای شکست ملت ما حاضر به تحمل همه این شکست‌ها شدند.

وی تأکید کرد: دشمن پس از 20 سال کار، فتنه 88 را برای سرنگونی نظام ما طراحی و اجرا کرد که با بصیرت و هوشیاری ملت ما و حضور بسیج در صحنه ناکام ماند و این مار زخم خورده اکنون می‌خواهد هر طور شده این شکست را جبران کند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به نام‏گذاری سال جدید گفت: رهبر معظم انقلاب هوشمندانه و با تدبیر امسال را به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‏گذاری و حضور در انتخابات را حماسه سیاسی عنوان کردند تا ملت ایران باز هم در یک رویارویی بزرگ با دشمنان آنها را مغلوب قدرت خود کنند.

صادقی افزود: حضور در انتخابات امسال «بله بزرگ ملت ایران» به نظام و رهبری و نه به همه دشمنان و نقشه‌های شوم آنهاست و صلابت، اقتدار و بصیرت ملت ایران را نشان می‏دهد.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول