اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان همدان خبر داد

جزئیات مشاغل و سطح تحصیلات داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی استان همدان

رئیس ستاد انتخابات استان همدان جزئیات تفکیک مشاغل و سطح تحصیلات داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان را تشریح کرد.

جزئیات مشاغل و سطح تحصیلات داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی استان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست خبری ستاد انتخابات چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از ثبت‌نام 6 هزار و 329 نفری داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سطح استان خبر داد و افزود: از این تعداد 6 هزار و 128 نفر مرد و 201 نفر زن هستند.

وی اضافه کرد: در سطح 29 شهر استان 968 نفر و در سطح روستاهای استان نیز 5 هزار و 361 نفر ثبت‌نام کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: در سطح استان همدان و به لحاظ تفکیک مشاغل 17 روحانی، 38 استاد دانشگاه، 18 قاضی و وکیل، 7 پزشک، 503 کارمند، 247 فرهنگی، 163 بازنشسته، 18 نظامی، 2 هزار و 405 نفر شغل آزاد، هزار و 188 نفر کشاورز و 178 نفر بیکار در این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به تعداد داوطلبان ثبت‌نام شده در استان همدان اظهار داشت: به لحاظ تحصیلات 199 نفر داوطلبان در مقطع ابتدایی، 267 نفر راهنمایی، 155 نفر متوسطه، 843 نفر دیپلم، 269 نفر فوق دیپلم، 869 نفر لیسانس، 194 نفر فوق‌لیسانس، 10 نفر دکترا و در علوم حوزوی در سطوح مختلف 18 نفر ثبت نام کرده‌اند.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: داوطلبانی که صرفاً خواندن و نوشتن بلد هستند نیز 3 هزار و 497 نفر هستند.

وی آمار ثبت نام شده در شهر همدان را 257 نفر بیان کرد و گفت: از این تعداد 218 نفر مرد و 39 نفر زن هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در تشریح تفکیک شغلی داوطلبان شهر همدان بیان داشت: در شهر همدان 3 نفر روحانی، 24 استاد دانشگاه، 6 قاضی و وکیل، 4 پزشک، 77 کارمند، 26 فرهنگی، 31 بازنشسته و یک نظامی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به ثبت‌نام انجام شده برای شورای اسلامی شهر و روستا در شهر ملایر گفت: در شهر ملایر 112 نفر داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد 107 نفر مرد و 5 نفر زن هستند.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: در شهر ملایر بیشترین داوطلب را کارمندان با 37 نفر و در مقطع تحصیلی مدرک لیسانس با 80 نفر بیشترین آمار ثبت‌نام را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: در شهر نهاوند 81 نفر ثبت‌نام کردند که 77 نفر مرد و 6 نفر را زن تشکیل می‌دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان ادامه داد: در شهر نهاوند نیز به لحاظ تفکیک شغل کارمندان با 16 نفر و به لحاظ تحصیلات، مقطع لیسانس با 59 نفر بیشترین آمار ثبت نامی را از به خود اختصاص داده است.

وی آمار نهایی داوطلبان شهر کبودراهنگ را 28 نفر ذکر کرد و اظهار داشت: از این تعداد 26 نفر مرد و 2 نفر زن هستند.

قاسمی فرزاد تعداد داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهر اسدآباد را 41 نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد 39 نفر مرد و 2 نفر زن هستند.

وی تصریح کرد: در شهر تویسرکان نیز در مجموع 52 نفر ثبت نام کردند که 46 نفر مرد و 6 نفر نیز زن هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان داوطلبان شهر بهار را نیز 40 نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد 38 نفر مرد و 2 نفر زن هستند.

وی در خصوص داوطلبان شهر رزن نیز اظهار داشت: در این شهر در مجموع 14 نفر ثبت نام داشتیم که 12 نفر مرد و 2 نفر زن بودند.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: در شهر فامنین نیز در مجموع 26 نفر ثبت نام صورت گرفت که 24 نفر مرد و 2 نفر زن بودند.

وی در تشریح تعداد اعضای اصلی و علی‌البدل شوراهای شهرهای استان افزود: در شهر همدان 15 نفر عضو اصلی و 7 نفر علی البدل، ملایر 11 عضو اصلی و 5 نفر علی‌البدل، شهرهای بهار، تویسرکان و کبودراهنگ 7 نفر عضو اصلی و 3 نفر علی‌البدل و در شهرهای فامنین و رزن نیز 5 نفر عضو اصلی و 2 نفر علی‌البدل خواهند بود.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان در خصوص تعداد صندوق‌های انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: تعداد صندوق‌ها پس از مشخص شدن هیئت‌های اجرایی ریاست جمهوری و در 17 اردیبهشت ماه مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعرفه‌های چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به استان تحویل داده شده است، از تحویل تعرفه‌های انتخابات ریاست جمهوری به استان خبر داد.

قاسمی فرزاد در پایان خاطرنشان کرد: با تدابیر اتخاذ شده در شورای تأمین استان به ریاست استاندار همدان به لطف خداوند هیچ مسئله‌ای در انتخابات پیش رو را نخواهیم داشت.

انتهای پیام/89017/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول