اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن راویان ایثار و دفاع مقدس شاهرود:

دشمن پاسخ تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی را در انتخابات می‏گیرد

رئیس انجمن راویان ایثار و دفاع مقدس شهرستان شاهرود گفت: ملت ایران در انتخابات 24 خرداد امسال، پاسخ قاطعی به همه تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمن می‏دهند.

دشمن پاسخ تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی را در انتخابات می‏گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مرتضی احمدیان ظهر امروز در گردهمایی بصیرتی و روشنگری که با موضوع انتخابات و با حضور بیش از 150 نفر در شاهرود برگزار شد، با اشاره به نام‏گذاری امسال به عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اظهار داشت: این نام‏گذاری اهداف کشور را در این سال مشخص می‌کند که باید همه به آن توجه کنند.

وی افزود: حماسه سیاسی همان حضور یکپارچه و سراسر شور و شعور مردم در انتخابات است که بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه‌گویان داخلی و خارجی خواهد کوبید.

رئیس انجمن راویان ایثار و دفاع مقدس شهرستان شاهرود تصریح کرد: حماسه اقتصادی نیز در راستای شعارهای سال‌های قبل رهبر معظم انقلاب است که بر اهمیت اقتصاد و بومی کردن اقتصاد تأکید دارد و این نیز همت و همیاری همه آحاد مردم را می‌طلبد.

احمدیان خاطرنشان کرد: مردم ما انقلاب و نظام خود را دوست دارند و از ابتدای انقلاب این موضوع را با تقدیم کردن خون‌ عزیزان خود اثبات کرده‏اند و بر عهدی که با امام خویش بسته‌اند، استوار ایستاده‌اند.

رئیس انجمن راویان ایثار و دفاع مقدس شهرستان شاهرود گفت: مردم ایران انقلاب کرده‌اند تا حاکمیت اسلام و دین در جهان تثبیت شود و از این راه لحظه‌ای عقب‏نشینی نخواهند کرد.

وی تأکید کرد: ملت ایران در این راه سختی‌های فراوانی را متحمل شده‏اند و تحریم‌ها و فشار اقتصادی نمی‌تواند ملت آگاه و بصیر ما را از مسیر خود منحرف کند.

رئیس انجمن راویان ایثار و دفاع مقدس شهرستان شاهرود تأکید کرد: ملت ایران در انتخابات 24 خرداد امسال، حماسه‌ دیگری را خلق کرده و تبعیت خود را از فرامین رهبر و مقتدای خود اعلام خواهند کرد و بر حفظ اسلام و انقلاب تأکیدی دوباره خواهند داشت.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول