اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج حضرت ولیعصر(عج) جم:

مردم در انتخابات یک حماسه سیاسی دیگری را خلق می‌کنند

فرمانده بسیج حضرت ولیعصر (عج) جم گفت: همه آحاد مردم در انتخابات همانند دوره‌های گذشته با قدرت شرکت می‌کنند و حماسه‌ سیاسی بزرگی را رقم می‌زنند.

مردم در انتخابات یک حماسه سیاسی دیگری را خلق می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالحسین زمانی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حلقه‌های صالحین بسیجیان جم اظهار داشت: این همایش به منظور هم‌اندیشی و دریافت نکته نظرات اعضاء شورا و گروه‌های حلقه‌های صالحین برپا شده که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

فرمانده بسیج حضرت ولیعصر(عج) جم بر اهمیت شناخت دقیق دغدغه‌ها و مشکلات پیش رو و انعکاس به مسئولان تاکید کرد و ادامه داد: همه بسیجیان و اعضای شورا و گروه‌های حلقه‌های صالحین باید نسبت به مشکلات موجود راهکارهای مناسب ارایه دهند و خود نیز انگیزه پیگیری موضوع را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد مجموعه بسیج تنها در برگزاری مراسمات مذهبی و دینی ختم نمی‌شود، افزود: همه اعضاء باید با بینش و برنامه‌ریزی مناسب در تمامی عرصه‌ها فعال باشند.

فرمانده بسیج حضرت ولیعصر(عج)جم در بخش دیگری از اظهارات خود به مسئله مهم انتخابات پیش رو نیز اشاره و خواستار حضور حداکثری همه آحاد مردم در این عرصه مهم سیاسی شد.

وی ادامه داد: حماسه سیاسی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است با حضور فعال بسیجیان در انتخابات پیش رو محقق خواهد شد و همه وظیفه دارند در این راه مشارکت فعالی داشته باشند.

پخش کلیپ سخنان مقام معظم رهبری در فروردین ماه امسال در مشهد مقدس در زمینه اهمیت انتخابات نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که در این نشست ارایه شد.

نفرات شرکت کننده در این همایش نیز نظرات و راهکارهای خود را به صورت مکتوب ارایه دادند و پس از آن تعدادی از حضار نیز مسائل خود را عنوان کردند.

در پایان این مراسم برای شادی روح مهندس محمد پولادیان عضو سابق شورای پایگاه و همسر گرامیش از خداوند طلب آمرزش و پس از آن نیز فاتحه‌ای قرائت شد.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول