اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

300 معلم نمونه در قزوین تجلیل می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم از یک معلم نمونه کشوری، 17 معلم نمونه استانی و 290 معلم نمونه منطقه‌ای در قزوین تجلیل می‌شود.

300 معلم نمونه در قزوین تجلیل می‌شوند

جعفر حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم از یک معلم نمونه کشوری، 17 معلم نمونه استانی و 290 معلم نمونه منطقه‌ای در 14 مناطق آموزش و پرورش تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه معیارهای انتخاب معلمان نمونه بر اساس علمی و ارزشی و مهارتی است، بیان کرد: توجه به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، داشتن تألیف و ترجمه و ارایه مقاله از جمله معیارهای دیگر انتخاب آنان بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اذعان داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم از 17 معلم نمونه استان قزوین با حضور مسئولان ارشد استانی در همایشی تجلیل می‌شود.

حبیبی با اشاره به اینکه همایش تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین در شانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری در محل سالن اجتماعات استانداری این استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این همایش ساعت 9 صبح تا 12 ظهر با حضور مسئولان ارشد استانی، معلمان و خانواده‌های آنان برپا می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: در این همایش مسئولان ارشد استانی از جمله استانداری قزوین و مدیرکل آموزش‌ و پرورش حضور دارند و پیرامون مقام شامخ فرهنگیان مطالبی را بیان می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه همایش تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین توسط استانداری برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این مراسم مسئولان استانی با اهدای لوح تقدیر و هدیه به 17 معلم نمونه این استان از زحمات و تلاش آنان تقدیر و تشکر می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه همزمان با تجلیل از 17 معلم نمونه استان قزوین، 290 معلم نمونه نیز در سطح 14 مناطق آموزش و پرورش تجلیل می‌شوند، اذعان داشت: هر یک از این مناطق با برگزاری مراسمی از این معلمان با اهدای هدیه‌ای تقدیر می‌کنند.

حبیبی با اشاره به اینکه امسال از یک معلم نمونه کشوری به نام ولی همایون مقدم در هفته معلم تجلیل می‌شود، اظهار داشت: این معلم نمونه در پایه ابتدایی به دانش‌آموزان تدریس می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت هفته معلم مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش با معلمان جانباز و صعب‌العلاج دیدار می‌کنند، عنوان کرد: اجرای این مراسم‌ها از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش در این هفته است.

این مسئول با اشاره به اینکه همایش تجلیل از معلمان نمونه به مناسبت شهادت شهید مطهری در قزوین برگزار می‌شود، ابراز داشت: در این همایش از زحمات و تلاش آنان قدردانی می‌شود.

وی با بیان اینکه هفته معلم فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه معلمان است، عنوان کرد: به همین دلیل باید در این هفته مقام علمی و معنوی آنان به نحو مطلوبی در بین دانش‌آموزان تعریف شود تا آنان با این جایگاه بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/77009/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول