اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

از سوی رئیس آموزش و پرورش

برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم در سلطانیه اعلام شد

برنامه‌های هفته گرامیداشت معلم سلطانیه از سوی رئیس آموزش و پرورش اعلام شد.

برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم در سلطانیه اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا ربیعی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت این هفته را برشمرد.

به گفته وی دیدار با امام جمعه محترم سلطانیه، گلباران مزار شهدای فرهنگی، رونمایی از یادمان شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدای فرهنگی، سخنرانی رئیس آموزش و پرورش منطقه پیش از خطبه‌های نماز جمعه و تجلیل از دانش‌آموز برگزیده در المپیاد فیزیک استان در نماز جمعه از جمله برنامه‌‌های هفته معلم است.

رئیس آموزش و پرورش سلطانیه برگزاری مراسم کوهپیمایی فرهنگیان، برگزاری مسابقات فوتسال و طناب‌کشی میان فرهنگیان برادر و مسابقات شطرنج و آمادگی جسمانی میان همکاران خواهر، حضور مسئولین ادارات به همراه مسئولین آموزش و پرورش منطقه و استان در مدارس و برگزاری مراسم تجلیل از معلمان روز دوشنبه 16 اردیبهشت از جمله برنامه‌های هفته معلم است.

وی در مورد برنامه‌های اجرا شده ستاد نیز گفت: 48 پرونده به دبیرخانه ستاد بزرگداشت مقام معلم ارسال شده است.

ربیعی افزود: این پرونده‌ها با حضور مدیران و معلمان مورد بررسی قرار گرفته و پس از ارزیابی توسط کارگروه‌های تخصصی کسانی که واجد شرایط و امتیاز بالا بودند انتخاب و بر اساس دستورالعمل ارسالی از طریق استان 10 نفر در منطقه به عنوان معلم و مدیر نمونه انتخاب شدند.

وی افزود: یک نفر از شرکت‌کنندگان نیز موفق به کسب مقام معلم نمونه کشوری شده است.

رئیس آموزش و پرورش سلطانیه در پایان افزود: برگزاری جلسات ستاد، جلسات توجیهی مدیران مدارس، طرح برنامه‌های ستاد در شورای آموزش و پرورش و ارائه گزارش در این شورا از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته توسط ستاد است.

انتهای پیام/2308/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول