اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان:

معلمان ریگان تجلیل می‌شوند

فرماندار ریگان گفت: آیین تقدیر از معلمان شهرستان از طریق فرمانداری برگزار و ‌در روستاها معلمان نیز توسط دهیاران و شوراهای اسلامی تجلیل می‌شوند.

معلمان ریگان تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، مجید اعتمادی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با تبریک هفته معلم اظهار داشت: قرآن‌کریم به ‌عنوان چراغ پرفروغ کامل‌ترین برنامه و قوانین را برای سعادت بشر دارد‌، مکتب تعلیم و تربیت اسلامی را به زیبایی هر چه تمام ترسیم کرده است.

وی بیان داشت:‌ مکتب تعلیم و تربیت اسلامی به ‌عنوان مکتبی ممتاز، مستقل و با مبانی و اصول مشخص پدیدار است که در آن علم و دانش، معلم و متعلم، مدرسه و مکتب‌خانه از جایگاه بسیار ارزشمند و رفیعی برخوردار هستند.

اعتمادی افزود: دغدغه معلم همیشه این است که حیات بشر‌ بر مدار ارزش‌ها و کرامت انسانی بچرخد و شناخت خدا و مکتب و دین، همت اساسی آدمی باشد و هیچ بیگانه‌ای را مجال تجاوز به فرهنگ ارزشی دین و میهن فراهم نیاید.

وی عنوان کرد: در این مسیر خطیر، بزرگانی گام نهاده‌اند که نامشان بر تارک زمان می‌درخشد، علامه شهید استاد مرتضی مطهری‌ از همین طایفه مقدس است که در سنگر تعلیم و تعلم‌ به قله‌های رفیعی دست یافت تا آن جا که معمار کبیر انقلاب اسلامی‌ که خود معلمی بزرگ است، همه آثارش را مفید می‌داند و بهره‌برداری از آنها را سفارش می‌کند.

فرماندار ریگان گفت: نگاه به معلم باید همان نگاه اسلامی باشد که در آن ‌متعلم در مقابل معلم در اوج ادب‌، سپاسگزاری و خضوع قرار دارد.

وی با اشاره به برگزاری آیین تقدیر از معلمان شهرستان از طریق فرمانداری تصریح کرد: ‌در روستاها معلمان نیز توسط دهیاران و شوراهای اسلامی تجلیل می‌شوند.

اصغر پارسا مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان ریگان در میان ادارات استان رتبه اول را در زمینه تکریم ارباب رجوع به دست آورده است‌.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ابراز داشت: با توجه به اینکه بیشتر با بحث پژوهشی در این تحول روبه‌رو هستیم، 20 مقاله از دانش‌آموزان شهرستان ارسال شده‌ که کسب 9 رتبه برتر استانی در جشنواره مخترعان و مبتکران‌ توسط دانش‌آموزان ریگانی حاصل شد.

پارسا افزود: با نزدیک شدن فصل تابستان تعدادی از مدارس با افت شدید برق مواجه هستند که می‌طلبد اداره برق در زمینه برطرف کردن این مشکل اقدام کند.

انتهای پیام/80014/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول