اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع خبرنگاران

برنامه‌های ویژه هفته معلم در قرچک اعلام شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم سال 1392 این شهرستان را تشریح کرد.

برنامه‌های ویژه هفته معلم در قرچک اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان قرچک، هوشنگ کولیوند در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم و تسلیت شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری گفت: با توجه به آیات نورانی قرآن کریم، اولین معلم، خود خداوند است که به انسان‌ها آنچه را نمی‌دانستند آموخت.

وی با بیان حدیثی از امام علی (ع) که فرمودند «من علمنی حرفًا فقد صیرنی عبداً ؛ هرکس حرفی به من بیاموزد مرا بنده خود کرده است» گفت: جایگاه معلم در فرهنگ اسلامی و روایات بزرگان دین بسیار والا و مقدس می‌باشد بنابراین، احترام به مقام معلم وظیفه‌ای همگانی است.

وی از همه مسئولان، همشهریان و مردم کشورمان خواست در این روز سری به معلمان خود بزنند و با تبریک این روز عزیز از زحمات آنان تشکر کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک با اشاره به نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، آمادگی کامل فرهنگیان و دانش آموزان را برای حضور گسترده و باشکوه در انتخابات اعلام کرد و از همکاری گسترده معلمان و کارکنان آموزش و پرورش قرچک با ستاد انتخابات فرمانداری خبر داد.

کولیوند گفت: برای بزرگداشت هفته معلم، ما در این اداره از ماه‌های گذشته ستادی را تشکیل دادیم و برنامه‌ریزی‌های مختلفی را انجام دادیم و پس از بررسی پرونده همکاران، سه نفر از دبیران این منطقه توانستند به‌عنوان معلمان نمونه استانی انتخاب شوند و بیش از 50 نفر از معلمان نیز به‌عنوان نمونه منطقه‌ای معرفی و از آنان در این هفته تجلیل خواهد شد.

وی از دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در این هفته خبر داد و افزود: در سطح شهرستان نیز معلمان نمونه با امام جمعه شهرستان دیدار خواهند کرد.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه کتاب و اقلام فرهنگی و همچنین مسابقات پیامکی و کتابخوانی اینترنتی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، زیارت مرقد مطهر امام راحل و گلباران مزار شهدا، حضور همکاران اداری در مدارس و اهداء گل و شیرینی به معلمان، ارسال پیام تبریک برای معلمان شهرستان، تجلیل از معلمان بازنشسته، سخنرانی در مراسم نماز جمعه، نامگذاری یکی از معابر شهرستان به نام شهدای معلم و نصب پیام تبریک هفته معلم بر شیشه تاکسی‌های شهر و دیدار با خانواده بازماندگان فرهنگی و ... از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این هفته می‌باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پایان از توجه و حمایت ویژه امام جمعه و فرماندار شهرستان و شهردار و شورای شهر و سایر مسئولان از برنامه‌های فرهنگی و آموزشی آموزش و پرورش قرچک تقدیر و تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد که معلمان بتوانند در سنگر تعلیم و تربیت، سربازان خوبی برای انقلاب و مقام عظمای ولایت باشند.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول