اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی:

فاطمه زهرا (س) بزرگ‌ترین معلم بشریت بودند

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) به معنای واقعی کلمه بزرگ‌ترین معلم بشریت بودند و انسان‌های زیادی از ایشان درس گرفته‌اند.

فاطمه زهرا (س) بزرگ‌ترین معلم بشریت بودند

مریم دهقان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه با تقارن هفته معلم و هفته زن مواجه شده‌ایم، اظهار داشت: تقارن این دو مناسبت به هیچ عنوان خالی از حکمت نیست به طوری که دختر نبی اکرم (ص) انسان‌های عالم و دانشمند زیادی را در مکتب اسلام پرورش داده‌اند.

وی به لزوم معرفی حضرت فاطمه ‌زهرا (س) به جهانیان تأکید کرد و افزود: با توجه به اینکه ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم باید در راستای عملی کردن این موضوع گام‌های بلندی برداریم تا ایشان به عنوان یک اسوه به همه ملل دنیا اعم از مرد و زن معرفی شوند.

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی به برپایی انواع برنامه فرهنگی و اجتماعی به مناسبت گرامیداشت هفته زن اشاره کرد و اظهار داشت: در سال‌ جاری برای تمرکززدایی برنامه‌ها از ارومیه تلاش شده است تا در همه شهرستان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و نواحی، برنامه‌های مختلفی در راستای گرامیداشت این ایام اجرا کنند.

وی به اجرای برنامه در مناطق مرزی استان نیز اشاره کرد و گفت: با مساعدت دستگاه‌های اجرایی مختلف و بانوان تلاش شده است که آیین‌ها و مراسم‌ مختلفی در اقصی نقاط استان حتی روستاهای مرزی برپا شود.

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با اظهار به برگزاری انواع برنامه تحقیقاتی و علمی در هفته جاری، خاطرنشان کرد: انجام پژوهش با موضوع بررسی دلایل عدم حضور مشارکت یا مشارکت اندک بانوان در عرصه‌های سیاسی و فراخوان طراحی روزنامه دیواری توسط اندرزگاه نسوان از جمله برنامه‌هایی است که در هفته جاری برپا می‌شود.

دهقان خاطرنشان کرد: برپایی کارگاه آموزشی فاطمه‌شناسی توسط سازمان تبلیغات اسلامی تکاب، برپایی کارگاه آموزشی زن بصیرت عفاف بیداری اسلامی توسط فرمانداری اشنویه، برپایی دوره آموزشی بصیرت توسط فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی و همایش پیاده‌روی تکاب با همکاری سازمان ورزش و امور جوانان از دیگر برنامه‌هایی است که برای این هفته در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/61002/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول